AQUABIS SA transmite, într-un comunicat, câteva precizări referitoare la parametrii calitativi ai apei. Societatea îi asigură pe consumatori că apa de la robinet se poate consuma cu încredere.
Cerințele privind calitatea apei potabile sunt stabilite prin Legea nr. 458 / 2002 republicată. Aceasta admite un procent de 5% probe necorespunzătoare microbiologic din totalul probelor recoltate într-un an calendaristic.
Aquabis S.A. se încadrează în acest standard, numărul de analize necorespunzătoare fiind sub limita admisă de lege.
„Amintim că laboratoarele noastre sunt acreditate RENAR, astfel că acestea dispun de toate resursele necesare executării analizelor în cele mai optime condiții pentru asigurarea acurateții rezultatelor”, se mai precizează în comunicat.
De asemenea, calitatea apei pe parcursul tuturor etapelor procesului de tratare este atent monitorizată 24 din 24 ore, în laboratoarele de determinări fizico-chimice, activitatea desfășurându-se continuu.
Este important de menționat faptul că în următoarele localități societatea Aquabis S.A. nu prestează servicii sau le prestează parțial, după cum urmează:
- Măgura Ilvei (Arșița)
- Ilva Mare
- Leșu (în proporție de 20%)
- Parva
- Rebra
- Romuli
- Șanț (în proporție de 30%)
- Târlișua (în proporție de 40%)
„Având în vedere cele precizate, Aquabis S.A. îi asigură pe consumatori că apa de la robinet se poate consuma cu încredere. Chiar dacă este drum lung din uzinele de producție a apei până la robinetele consumatorilor, misiunea noastră este să ne asigurăm că apa care ajunge la consumator respectă parametrii calitativi”– se mai precizează în comunicatul Aquabis semnat de directorul general, ing. Ioan Șandru.