-4 C
Bistrița
duminică, februarie 23, 2025

Aplicația Visit BN, un eșec total al ADI Turism

O aplicație destinată turiștilor, în care s-a investit bani grei, pare sortită eșecului. Are doar puțin peste 200 de descărcări, deși se lucrează la ea din 2017. Iar informațiile oferite sunt mai mult generale. Reprezentanții ADI Turism spun că e încă în lucru, dar când va fi gata, va fi interesantă!

În luna februarie a acestui an, la Târgul de Turism, a fost lansată aplicația de mobil Visit Bistrita-Nasaud. Aceasta avea ca scop informarea turiștilor cu privire la locurile de cazare, mâncare, obiectivele turistice, traseele pentru drumeții, instituțiile importante din județ, etc.

Deși se lucrează la ea din 2017, și a putut fi descărcată de la începutul anului 2018, aplicația are doar puțin peste 200 de downloadări.

Ca să fie funcțională, aplicația trebuie să fie activă și să ofere o gamă largă de informații. Noi am trimis adrese la unitățile comerciale, hoteliere, obiectivele turistice, ca aceștia să trimită poze și câteva informații, ca să le putem include în aplicație. Dar nu au timp, sau nu îi văd utilitatea. Așa că încă mai așteptăm informații ca să mai adăugăm”, a explicat Răzvan Cerceja din cadrul ADI Turism.

De când s-a lansat aplicația și până în prezent, s-a reușit introducerea locației, și folosind google map, turistul poate afla exact locația obiectivului pe care îl caută. Totuși, informațiile oferite sunt puține, iar unele nu au deloc fotografii, fiind astfel irelevante. Mai mult, o serie de informații au fost adăugate după ce redacția Bistrițeanul.ro a solicitat lămuriri, pe baza legii 544.

Turiștii caută astfel de aplicații. și poate e greu de crezut că există o astfel de aplicație pentru județul nostru. Dar uite că există. Bine, mai avem de lucru la ea. Ni s-a promis și introducerea codului OR. Și pe când va fi gata, o să fie interesantă”, mai spune Cerceja.

ADI Turism are în plan și promovarea mai puternică a aplicației, dar momentan se „împotmolesc”, conform declarației, în hârțogării și avize pentru a fi „amplasată” în puncte cheie.

Aplicația a costat 8.700 de euro și a fost făcută de S.C. Schubert&Franzke S.R.L Cluj Napoca.

 

 

 

ARTICOLE SIMILARE

Ultimele Știri

Sponsorizate

AMICII BUILDING angajează Inginer proiectant Instalații. Noi locuri de muncă, disponibile în Bistrița

AMICII BUILDING angajează Inginer proiectant Instalații. Locuri de muncă, disponibile și la Cabinetul de psihologie Sutea Rozalia își extinde echipa și caută logoped și pedagog de recuperare. Noi locuri de muncă, disponibile în Bistrița, la depozitul AnnaFiori.ro Sărata, STEWO Năsăud sau Restaurant Arena by Casa EMA.

RUBIN Dragobete Drive – Pentru o dragoste care merge mai departe cu Kia, Suzuki, Ssangyong și MG!

Rubin Motors Bistrița – dealer autorizat Kia, Suzuki, Ssangyong și MG îți propune să sărbătorești iubirea cu o experiență auto memorabilă! Participă la campania specială „Dragobete Drive" și ai șansa de a câștiga și o cină romantică la Hotel Roser House – un loc de poveste pe malul lacului Colibița, unde iubirea și peisajul montan se întâlnesc perfect.

5 Soluții simple pentru a-ți atinge obiectivele majore

Achiziționarea unei proprietăți imobiliare, a unei mașini, investiția în educație sau orice alt obiectiv major cu impact pe termen lung poate părea o provocare atunci când apare partea financiară. Însă, există soluții la îndemână care îți vor facilita accesul către planurile tale. Trebuie să știi unde să le cauți și cum să le accesezi.