10.3 C
Bistrița
miercuri, aprilie 2, 2025

Aplicația Visit BN, un eșec total al ADI Turism

O aplicație destinată turiștilor, în care s-a investit bani grei, pare sortită eșecului. Are doar puțin peste 200 de descărcări, deși se lucrează la ea din 2017. Iar informațiile oferite sunt mai mult generale. Reprezentanții ADI Turism spun că e încă în lucru, dar când va fi gata, va fi interesantă!

În luna februarie a acestui an, la Târgul de Turism, a fost lansată aplicația de mobil Visit Bistrita-Nasaud. Aceasta avea ca scop informarea turiștilor cu privire la locurile de cazare, mâncare, obiectivele turistice, traseele pentru drumeții, instituțiile importante din județ, etc.

Deși se lucrează la ea din 2017, și a putut fi descărcată de la începutul anului 2018, aplicația are doar puțin peste 200 de downloadări.

Ca să fie funcțională, aplicația trebuie să fie activă și să ofere o gamă largă de informații. Noi am trimis adrese la unitățile comerciale, hoteliere, obiectivele turistice, ca aceștia să trimită poze și câteva informații, ca să le putem include în aplicație. Dar nu au timp, sau nu îi văd utilitatea. Așa că încă mai așteptăm informații ca să mai adăugăm”, a explicat Răzvan Cerceja din cadrul ADI Turism.

De când s-a lansat aplicația și până în prezent, s-a reușit introducerea locației, și folosind google map, turistul poate afla exact locația obiectivului pe care îl caută. Totuși, informațiile oferite sunt puține, iar unele nu au deloc fotografii, fiind astfel irelevante. Mai mult, o serie de informații au fost adăugate după ce redacția Bistrițeanul.ro a solicitat lămuriri, pe baza legii 544.

Turiștii caută astfel de aplicații. și poate e greu de crezut că există o astfel de aplicație pentru județul nostru. Dar uite că există. Bine, mai avem de lucru la ea. Ni s-a promis și introducerea codului OR. Și pe când va fi gata, o să fie interesantă”, mai spune Cerceja.

ADI Turism are în plan și promovarea mai puternică a aplicației, dar momentan se „împotmolesc”, conform declarației, în hârțogării și avize pentru a fi „amplasată” în puncte cheie.

Aplicația a costat 8.700 de euro și a fost făcută de S.C. Schubert&Franzke S.R.L Cluj Napoca.

 

 

 

ARTICOLE SIMILARE

Ultimele Știri

Sponsorizate

MATEROM: Dacă e primăvară, e timpul pentru o verificare tehnică de sezon

Dacă e primăvară, e timpul pentru o verificare tehnică de sezon. Alege întotdeauna un Centru de Service Autorizat Mercedes-Benz, pentru a beneficia de cele mai bune servicii auto pentru mașina ta, efectuate de profesioniști. Ofertă specială, la Materom:

Degustări dulci pentru evenimente, la Cofetăria Cristina, oricând, cu programare! DISCOUNT pentru cei care încheie contracte în Aprilie

Ce veste bună! Acum, la Cofetăria Cristina poți programa oricând îți permite programul o degustare pentru...

Se fac angajări la Crama Veche, Amicii Building, Fan Courier, Ideal Print! NOI locuri de muncă, în Bistrița

Crama Veche caută barman, Ajutor bucătar, Pizzer, ospătar și femeie pentru curățenie.  AMICII BUILIDNG angajează Contabil cu experiență, dedicat și orientat spre performanță, iar Ideal Print caută Graphic Designer. Noi locuri de muncă - la Ideal Print, Fan Courier, STEWO PLAST Năsăud și GB Instaplan, Oferta completă, mai jos: