CFR a alocat mai bine de 5 milioane de euro pentru repararea viaductului Telcișor, situat între Telciu și Fiad. Acesta este situat pe linia Salva-Vișeu, una dintre cele mai spectaculoase din țară, pe care CFR voia s-o desființeze în urmă cu câteva luni.
Cu cele 5 milioane de euro vor fi făcute rapitații capitale la viaductul dintre Telciu și Fiad, potrivit clubferoviar.ro. Este vorba despre linia Salva – Vișeu, una dintre cele mai spectaculoase din țară, la care, culmea, CFR voia să renunțe în urmă cu câteva luni.
Mai multe detalii despre acest subiect mai jos:
Calea ferată 409 Salva – Sighetu Marmației se va închide din decembrie
Starea tehnică a viaductelor de pe ruta respectivă a determinat CFR să introducă restricții de tonaj. De asemenea, CFR anunța că renunță la acest traseu, însă, din cauza reacțiilor negative s-a răzgândit, iar trenurile vor circula în zonă și în 2025.
„CFR Călători se află în imposibilitatea de a asigura circulația trenurilor de călători în condițiile și constanța unui mers de tren, alt tip de material rulant motor cu tracțiune diesel aflat în parcul de exploatare al CFR Călători nefiind pretabil pentru operarea trenurilor pe acest traseu cu caracteristici dificile de relief și de infrastructură feroviară”, susținea CFR, într-un comunicat de presă.
Ruta Salva – Vișeu de Jos – Sighetu Marmației se întinde pe 140 de kilometri, traseul fiind unul montan, cu poduri, viaducte și tuneluri.
Foto: mapio.net
E puțin sau mult 5 milioane de euro ? CFR Infrastructură nu ar trebui să execute această lucrare? Dacă va fi o firmă privată ar fi încă o dovadă a incapacității conducătorilor CFR de a gestiona și repara traseele pe care le utilizează.
În 500 de ani o să vindeți bilete de 5 milioane de euro