Începând de luni, bistrițenii vor putea depune online o serie de documente și cereri la Primăria Bistrița. 18 aplicații vor fi funcționale. Acesteaz vizează domeniile: Asistență Socială și Urbanism.
Potrivit primarului Ioan Turc, începând de luni vor fi disponibile 18 aplicații pe site-ul oficial al Primăriei Bistrița. Acestea sunt dedicate domeniului Asistenței Sociale și a Urbanismului și urmează să scutească bistrițenii de câteva drumuri bune la sediile municipalității.
Astfel, începând de luni, bistrițenii vor putea să își depună online dosarul pentru ajutor social, ajutor de încălzire, alocațiile pentru copii, indemnizațiile pentru copii, ajutorul pentru obținerea stimulentelor educaționale, a drepturilor persoanelor cu handicap, cererile pentru înscrierea copiilor la creșe sau chiar pentru planificarea anchetelor sociale.
De asemenea, bistrițenii vor putea să depună online cereri pentru eliberarea certificatului de urbanism și a calculului taxelor aferente eliberării, pentru prelungirea valabilității certificatului de urbanism sau pentru înștiințarea începerii/finalizării lucrărilor de construcție.
„Practic, pe platforma existentă, pe care sunt operaţionale 17 aplicaţii informatice, vom mai avea, începând de luni, încă 18 aplicaţii informatice în domeniile Asistenţă socială şi Urbanism. Valoarea totală a proiectului este de aproximativ 2 milioane lei, cu finalizare până în 31 iulie 2023”, a precizat primarul Ioan Turc, într-o conferință de presă.
Odată cu aceste noi aplicații, gradul de digitalizare al serviciilor din Primăria Bistrița ar ajunge la 70%.
Depunerile vor fi „gen” : cererile on-line se depun la ghiseul X ? :)))