Serviciul de Pașapoarte, Permisele de conducere și Înmatriculările Auto vor funcționa de la sfârșit de iunie pe strada Cuza Vodă, la fostul sediu al LDP. Instituțiile vor funcționa acolo pe perioada în care se renovează Palatul Administrativ.
Palatul Administrativ se pregătește de o reabilitare energetică cu aproape 4 milioane de euro. Lucrările ar urma să înceapă la finalul lunii iunie, iar până atunci trebuie găsite soluții pentru instituțiile care funcționează în Palatul Administrativ. Mai multe detalii despre acest subiect puteți afla mai jos:
Firma bistrițeană RECORD se va ocupa de reabilitarea Palatului Administrativ
Este vorba despre Instituția Prefectului, Consiliul Județean, Serviciul Pașapoarte, Serviciul Permise de conducere, Înmatriculări Auto și Protecția Consumatorului. În cadrul colegiului prefectural de astăzi, subprefectul Ioan Zăgrean a anunțat că s-au găsit soluții pentru Serviciul Pașapoarte, Permise și Înmatriculări Auto.
Acestea se vor muta provizoriu pe strada Cuza Vodă, în fostul sediu LDP. Se pare că s-a ajuns la un acord cu Primăria Bistrița, care a achiziționat și administrează acum clădirea.
„Sperăm ca până la sfârșitul lunii iunie să reușim să le relocăm acolo, unde vor funcționa până la finalizarea lucrărilor”, a precizat la Colegiul Prefectural, Ioan Zăgrean.
Pai… acolo ar si trebui sa ramana pe veci, ca oricum in fata Prefecturii si Consiliului Judetean, efectiv nu mai incap masinile in putinele locuri de parcare existente, unde-i de fapt si cea mai aglomerata strada/artera de circulatie… din Bistrita .