0.8 C
Bistrița
vineri, noiembrie 22, 2024

Nervi încinși și disperare la sediul E-ON GAZ Bistrița! Oamenii se plâng inclusiv Protecției Consumatorului

Numeroși bistrițeni s-au prezentat zilele trecute la sediul Protecției Consumatorului BN. Oamenii, supărați pe cei de la E-on GAZ Bistrița. „Am venit de la zeci de kilometri distanță. Am așteptat cu orele și nu ne-a băgat nimeni în seamă!”, s-au plâns ei.

Odată cu majorarea prețurilor la gaz și electricitate, cetățenii merg la sediile furnizorilor de utilități pentru a discuta, a găsi soluții sau a schimba contracte.

E-On Gaz este unul dintre cei mai mari furnizori de gaz din județul nostru. La sediul din Bistrița însă, se lasă totdeauna cu supărări și nervi. Mai nou, chiar și cu sesizări la Protecția Consumatorului.

„Am venit de la zeci de kilometri distanță și am stat la coadă câteva ceasuri bune. Nimeni nu m-a întrebat nimic, și nu am reușit să îmi rezolv problema. Am revenit a doua zi. Tot așa… Păi nu am mai rezistat, am mers și am sesizat la Protecția Consumatorului. Nu au personal destul și e bătaie de joc!”, a explicat un bistrițean revoltat.

În ultimele zile, mai multe persoane din județ au bătut la ușa Protecției Consumatorului BN în speranța că se va rezolva ceva.

Nu au personal destul pentru relațiile cu clienții. Stăm cu ceasurile acolo. La ei pauza de masă e pauză de masă și la ora de închidere se închide, indiferent câți oameni așteaptă. Înțelegem că programul e program, dar nu poți să ai doar doi-trei oameni la un județ întreg. Merge totul extrem de încet!”, s-a plâns Nelia D.

După ce mai multe persoane venite din diferite colțuri ale județului s-au plâns comisarilor Protecției Consumatorului BN, aceștia au luat legătura, telefonic, cu personalul E-On GAZ Bistrița. Doar că modul în care firma își gestionează relația cu clienții NU poate fi rezolvat de Protecția Consumatorului.

„După ce au sunat cei de la Protecția Consumatorului, m-am dus iarăși. Atunci și-au făcut timp să mă primească. Dar nu e corect să ne facă să așteptăm atâta, să venim de la zeci de kilometri distanță, zile la rând, și efectiv să nu ne bage nimeni în seamă!”, s-au plâns reporterilor mai mulți bistrițeni.

Chiar și pe Google, recenzia E-ON Gaz Bistrița este 2 din 5. Din cele 95 de păreri expuse, majoritatea se plâng de același lucru:

  • personal puțin
  • timp lung de așteptare
  • nevoia de a te reîntoarce mai multe zile la rând până când ajungi „la ghișeu”

Poate așa se sesizează cei de la sediul central și mai fac angajări. Că nu e vorba că nu te-ar ajuta. Dar e prea mare timpul de așteptare. Și chiar nu ne permitem să venim zile la rând, să stăm cu ceasurile și efectiv NICI MĂCAR să nu te întrebe nimeni nimic!”, au transmis bistrițenii.

ARTICOLE SIMILARE

4 COMENTARII

  1. Așa este la toți furnizorii de energie (gaze și energie electrică). După ce au implementat programe de „reorganizare și optimizare a activității” rămâne in front office personal „închiriat”, insuficient și platit cu salariul minim pe economie, iar când vine o persoana din mediul rural care nu are competențe digitale (care nu se descurcă să-și rezolve problemele online) sta la coada cu orele și nu ii ajuta nimeni la rezolvarea problemelor. Acesta e respectul furnizorilor pentru clienții lor. Veți spune să meargă la alt furnizor. Din păcate toți sunt la fel… Legislația îi protejează iar daca mai iau cate o amendă de la Protecția Consumatorilor ii doare undeva…

  2. Eon Gaz Bistrita, Stai la coada, fix pix, sunt programari, !? de ce nu se fac si la…..”usa din….termopan” ???pe hartie….dar, asta se poate rezolva ??mi-au incheiat un contract prestari servicii cu abonament fara de acceptul meu, fara de semnatura mea, fara sa mi se spuna sau sa fiu intrebat , fara sa-mi ofere un exemplar din acest contract, m-am trezit cu factura de plata, cica servicii tehnice, sarlatani si excroci, fals si uz de fals sub semnatura privata. Am sa ajung la Protectia Consumatorului si mai departe in Instanta, cineva trebuie sa le-o „serveasca” la aceste gunoaie, inimaginabil….

  3. Incompetenți, și lipsa de bun simt, personalul de la relati clienți vorbesc foarte urat cu oamenii, nu o spun eu ci zeci de oameni, dar nimeni nu face nimic. Tot de personalul din Bistrița vorbesc

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele Știri

Sponsorizate

Noua colecție de iarnă, la DYA Cool Fashion: Se poartă gecile și paltoanele cu gulere de blană! Găsiți inclusiv mărimi mari 6XL sau 60-62

Magazinul DYA COOL FASHION este cunoscut în rândul bistrițencelor că aduce haine de calitate, elegante sau...

MATEROM AUTOMOTIVE angajează Facturist organizat și atent la detalii

Compania MATEROM AUTOMOTIVE este în căutarea unui Facturist organizat și atent la detalii, pentru a se alătura echipei noastre. Vei fi responsabil/ă de gestionarea activităților legate de facturare, înregistrarea documentelor contabile și menținerea unei comunicări eficiente cu clienții și colegii.

O armă reală – PREMIUL oferit de Poligon Tactical Defense Bistrița la concursul care marchează primul an de existență

Singurul poligon de trageri indoor din județ s-a deschis acum un an, la Bistrița. Dar băieții...