0.8 C
Bistrița
vineri, noiembrie 22, 2024

„Revoluția” sandwichului cu viermi: TOATE fastfood-urile din Decebal, verificate. CE a găsit Protecția Consumatorului:

Protecția Consumatorului BN s-a autosesizat ieri în cazul ”sandwichului cu topping de viermi”. Au fost verificate toate fast-food-urile din zona Pieței Decebal. ”Aproape toate au fost amendate!” a declarat Stelian Dolha.

Un bistrițean s-a plâns că a cumpărat un sandwich de la unul dintre fast-food-urile din zona Pieței Decebal. Doar că înainte să muște din el, i-a atras atenția ”topingul special”: niște viermișori. A făcut poză și a aruncat sandwich-ul. Ar fi încercat să ia legătura cu cei de la Protecția COnsumatorului, dar nu ar fi reușit. Așa că s-a adresat redacției Bistrițeanul.ro.

Pățania omului o puteți reciti aici:

FOTO – Un bistrițean susține că a primit un sandwich cu „topping” de viermi, la un fastfood din zona Pieței Decebal

În urma apariției articolului, reprezentanții protecției COnsumatorului BN s-au autosesizat și au luat la puricat TOATE fast-food-urile din zona Pieței Decebal. S-au găsit nereguli și s-a lăsat cu amenzi.

Ne-am autosesizat ieri, în urma articolului apărut și am mers la cele 6 sau 7 fast-food-uri din zona Pieței Decebal. 

Am găsit nereguli privind:

  • condițiile de depozitare
  • felul de etichetare al produselor
  • produse expirate

Am aplicat estul de multe sancțiuni, având în vedere numărul de operatori verificați. Au fost și operatori la care NU am constatat abateri, au fost alții la care am găsit mai multe. Valoarea amenzilor aplicate se încadrează între 2.000 și 30.000 de lei.

Astăzi vom face cuantumul și vom trimite fiecărui operator valoarea exactă a amenzilor ce trebuie plătite, pe baza neregulilor constatate!” a declarat, pentru Bistrițeanul.ro, șeful OPC BN, Stelian Dolha.

Acesta a ”încurajat” bistrițenii să sesizeze astfel de nereguli.

Paradoxal, pe latură alimentară, lumea nu prea sesizează. Avrem plângeri privind facturile la electricitate, gaz, telefonie, etc. Dar nu și pe partea alimentară. Îi rog pe bistruițeni să sesizeze. Nu știu pe ce număr a sunat domnul respectiv. Dar să sune la numărul 0263/211681. E cineva aici de las 08.00 – 16.00. E imposibil să nu răspundă nimeni. Chiar îi încurajez să sune, să trimnită mail sau să facă plângerea online. Ne ocupăm de fiecare sesizare!” a concluzionat Stelian Dolha.

 

 

 

ARTICOLE SIMILARE

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele Știri

Sponsorizate

Noua colecție de iarnă, la DYA Cool Fashion: Se poartă gecile și paltoanele cu gulere de blană! Găsiți inclusiv mărimi mari 6XL sau 60-62

Magazinul DYA COOL FASHION este cunoscut în rândul bistrițencelor că aduce haine de calitate, elegante sau...

MATEROM AUTOMOTIVE angajează Facturist organizat și atent la detalii

Compania MATEROM AUTOMOTIVE este în căutarea unui Facturist organizat și atent la detalii, pentru a se alătura echipei noastre. Vei fi responsabil/ă de gestionarea activităților legate de facturare, înregistrarea documentelor contabile și menținerea unei comunicări eficiente cu clienții și colegii.

O armă reală – PREMIUL oferit de Poligon Tactical Defense Bistrița la concursul care marchează primul an de existență

Singurul poligon de trageri indoor din județ s-a deschis acum un an, la Bistrița. Dar băieții...