1.2 C
Bistrița
luni, noiembrie 25, 2024

„Piața Reko” – modelul nordic ce aduce preparatele din ferme, direct în farfurie, cu ajutorul rețelelor de socializare. Conceptul, pus în practică și în B-N

26 de producători din Cluj-Napoca, cu 400 de produse în portofoliu, au adus în România în concept nordic, ce presupune ca consumatorii să se întâlnească online, în același loc, cu producătorii. Acolo consumatorii află la ce preț sunt vândute produsele și care este locul și data de întâlnire pentru a cumpăra produsele.

Conceptul Reko, pus în practică la Cluj presupune ca producătorii să se întâlnească online, pe o rețea de socializare, consumatorii, iar acolo să stabilească locul și data pentru întâlnirea fizică, unde-și revendică produsele dorite. Ofertele cu produsele sunt postate pe grupul respectiv, la fel și locul de întâlnire cu consumatorii.

Acest concept de „piață” a fost prezentat  la o emisiune online susținută de Ziarul Fiananciar, de Andreea Koronios, manager de marketing la ROA Cluj, asociație care deja a reunit 26 de producători, cu 400 de produse în portofoliu, de la carne, la lactate, ouă prăjituri, înghețată, fructe uscate, comporturi și chiar bere artizanală.

Printre cei care a intrat în asociație se numără și Bogdan Rus, fiul Ninei Rus care a pus pe picioare păstrăvăria Rin de la Romuli. Acesta vrea să replice modelul și în Bistrița-Năsăud, locul unde a început familie sa să își vândă produsele.

„Într-un an de experiență la ROA m-am îndrăgostit de modelul acesta de desfacere a produselor și înainte de sărbători am discutat cu niște mici producători din Bistrița să îi aducem și la noi și cred că ar merge și în Bistrița, pentru că avem clienți, fiind un oraș destul de măricel”, a precizat Bogdan Rus, citat de ZF.ro.

Bistrițenii deja au parte de întâlniri săptămânale cu o parte din producătorii din județ. Aceștia vin, weekend de weekend, în Piața Centrală, unde-și vând produsele.

 

Bianca SARA
Bianca SARA
A absolvit Facultatea de Sociologie și Asistență Socială din cadrul Universității Babeș-Bolyai Cluj-Napoca și are un masterat în Comunicare și Mass-Media, urmat la aceeași facultate. Activează în presă din anul 2011. De-a lungul timpului a colaborat cu mai multe ziare locale și câțiva ani cu o revistă regională de business. Din anul 2013 este corespondent pe Bistrița-Năsăud al ziarului național Adevărul. Colaborarea cu Bistrițeanul.ro a început în anul 2014.

ARTICOLE SIMILARE

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele Știri

Sponsorizate

Noua colecție de iarnă, la DYA Cool Fashion: Se poartă gecile și paltoanele cu gulere de blană! Găsiți inclusiv mărimi mari 6XL sau 60-62

Magazinul DYA COOL FASHION este cunoscut în rândul bistrițencelor că aduce haine de calitate, elegante sau...

MATEROM AUTOMOTIVE angajează Facturist organizat și atent la detalii

Compania MATEROM AUTOMOTIVE este în căutarea unui Facturist organizat și atent la detalii, pentru a se alătura echipei noastre. Vei fi responsabil/ă de gestionarea activităților legate de facturare, înregistrarea documentelor contabile și menținerea unei comunicări eficiente cu clienții și colegii.

O armă reală – PREMIUL oferit de Poligon Tactical Defense Bistrița la concursul care marchează primul an de existență

Singurul poligon de trageri indoor din județ s-a deschis acum un an, la Bistrița. Dar băieții...