-0.4 C
Bistrița
sâmbătă, noiembrie 23, 2024

Se fac angajări la Logiscool Bistrița, Gelateria Aniela, Aquabis, Restaurantul Jacqueline și Fastfood Numa’ Bun

Logiscool Bistrița angajează studenți pentru job part time! Restaurantul Jacqueline angajează contabil cu studii superioare, iar Aquabis caută instalatori! Locuri de muncă sunt disponibile și la Gelateria Aniela, Geoplast, Panoramic Colibița sau Electroplast. Oferta completă, mai jos: 

**********************

LOGISCOOL Bistrița face angajări!

Detalii pe Cariere (logiscool.com) sau la numărul de telefon 0737.00.44.00.

******************

Gelateria ANIELA angajează persoană responsabilă care dorește să facă parte din echipa Gelateria Aniela – Piata Unirii. Se oferă contract pe termen lung. Informații suplimentare la telefon 0744.60.11.67.

******************

JACQUELINE  angajează  contabil absolvent de universitate

Căutăm coleg, colegă pentru departamentul de contabilitate. Cerințele noastre sunt următoarele:
• să ai cunoștințe foarte bune de contabilitate și fiscalitate (contabilitate completă a unei firme),
• nivel avansat operare PC (word, excel, revisal, programe de contabilitate)
• persoană atentă, organizată, viziune de ansamblu asupra activităților economice ale unei firme,
• abilități de lucru cu termene limită,
• capacitate de planificare, organizare și finalizare

Lucrăm cu program performant, de aceea cunostintele de lucru în programe de contabilitate sunt obligatorii.

Ce oferim?
Salariu atractiv 2000 si 4500 lei/luna în funcție de volumul de muncă.
Program de lucru full time, dar flexibil.
Mediu de lucru plăcut într-o echipă tânără și frumoasă.
Posibilitate de învățare și practică alături de contabilul expert.

Puteți trimite CV-ul dvs. pe adresa de e-mail Jacqueline.ro. Detalii se pot obține și la numărul de telefon 0745019999

******************

AQUABIS SA Bistrița anunță concurs pentru ocuparea unui (1) post de instalator în cadrul Secției Apă Canal Năsăud.

Conditii de participare :

  1. Calificare instalator cu certificat de calificare.

  2. Posesor permis de conducere categoria B (constituie avantaj)

Cererile de participare pot fi depuse până în 31 august 2021, ora 15, la sediul SC AQUABIS SA, strada Parcului nr. 1 Bistrița sau pe adresa de email [email protected].

AQUABIS  SA  Bistrița anunță concurs pentru ocuparea a 2 a posturi de instalatori în cadrul Secției Distribuție Apă, Intervenții Bistrița.

Conditii de participare :

  1. Calificare instalator cu certificat de calificare.

  2. Posesor permis de conducere categoria B (constituie avantaj)

Cererile de participare pot fi depuse până în 31 august 2021, ora 15, la sediul SC AQUABIS SA , strada Parcului nr.1 Bistrita sau pe adresa de email [email protected].

******************

RESTAURANT  JACQUELINE  angajează:

• Ajutor Bucătar  •  Bucătar  •  Personal pentru curățenie  •  Personal pentru spălat vesela,
•  Ospătar  •  Barman.

Munca se desfășoară în schimburi. Experiența nu este obligatorie în domeniu dar constituie un avantaj.
Cerințe noastre sunt:
• Să fii o persoană harnică,
• Să fii o persoană organizată,
• Să fii responsabilă,
• Să fii sociabilă,
• Să fii comunicativă,
• Să fii punctuală.
Amabilitate, promptitudine și corectitudine în relatia cu angajatorul sunt necesare deoarece suntem atenți în a se păstra permanent ordinea și curățenia la locul de muncă.

Oferim angajaților noștri:
• salariu foarte competitiv,
• lucru într-o echipă tânără și ambițioasă,
• bonusuri de performanță
• asigurare facultativă
Dacă vrei să faci parte din echipa noastră ne poți contacta telefonic la 0745.01.99.99 sau ne poți trimite un mesaj cu CV-ul tău și te vom suna noi în cel mai scurt timp.

******************

JACQUELINE  DELIVERY  angajează

Dacă iți place orașul și îți plac oamenii din oraș, dacă-ți place să conduci mașina sau ești biciclist convins te așteptăm să o faci pentru un salariu motivant!

Salariul este între 2000 – 3800 Lei.

Căutăm Livrator pentru mașina electrică a firmei sau bicicleta electrică.
Experiența în domeniu nu este necesară dar reprezintă un avantaj.
Pentru a te alătura echipei Jacqueline ai nevoie de:
• atitudine pozitivă
• să fii punctual,
• serios,
• responsabil si harnic
• carnet de conducere categoria A sau B cu experiența minimă 2 ani.

Dacă îndeplinești criteriile de mai sus și iți doresti să fii recompensat corect pentru munca ta, te așteptăm! Detalii și informații la numărul de telefon 0745.01.99.99. 

******************

Fastfood NUMA’  BUN  angajează acum!

Te așteptăm să lucrăm împreună în locația Numa`Bun by Jacqueline, de pe strada Zimbrului, nr. 9! Angajăm și persoane fără experiență, oferim și cursuri pentru calificare la locul de muncă.

Ce anume căutăm:
• TĂIETOR DE CARNE ROTISATĂ,
• AJUTOR BUCĂTĂRIE,
• PREPARATOR
• PIZZER,
• CASIER
• Personal pentru curățenie

Ce anume oferim:
• Salariu foarte atractiv,
• cursuri de pregătire,
• o masă pe zi
• posibilitatea de a avansa.
Te așteptăm cu drag în echipa noastră!  Trimite un CV sau sună la 0745.01.99.99.

******************

SC  GEOPLAST  SRL  angajează: 

✅ Operator CNC
✅ Confecționer Tâmplării
✅ Confecționer geam termoizolant

Condiții avantajoase de salarizare și un mediu de lucru profesionist.

CV-urile se pot depune pe adresa de e-mail [email protected]. Mai multe informații puteți obține la tel. 0263.23.86.74. 

**********************

ALTEX Bistrita Greenfield recrutează Consultant Vânzări și Casier:

Te gândești să începi o carieră de succes în retail sau pur si simplu sa faci o schimbare? Consideri ca e firesc sa pui clientul pe primul loc si vrei sa lucrezi intr-o echipa care se axeaza pe comunicare, inovatie si tehnologie? E momentul sa arunci un ochi asupra locurilor de munca disponibile in ALTEX Bistrita Greenfield. Altex:

Cerinte Consultant Vânzări:
Sa fii pasionat de tehnologie;
Sa ai excelente abilitati de comunicare;
Sa fii orientat catre nevoile clientilor;
Sa ai abilitatea de a gestiona si de a opera in solutii informatice integrate de retail;
Sa ai abilitati tehnice in a recomanda produsele si serviciile companiei;
Sa fi obtinut diploma de Bacalaureat in urma absolvirii studiilor medii.

Cerinte Casier:
Sa ai initiativa si atitudine pozitiva;
Sa ai acuratete in activitate si atentie la detalii;
Sa fii orientat catre nevoile clientilor;
Sa ai experienta profesionala anterioara pe acelasi rol;
Sa efectuezi tranzactiile zilnice si sa emiti documentele fiscale pentru produsele vandute;
Sa intocmesti si sa verifici monetarul pe baza sistemului informatic al magazinului;
Sa recomanzi produsele si serviciile companiei;
Sa fi obtinut diploma de Bacalaureat in urma absolvirii studiilor medii.

Beneficii:
Flexibilitatea alegerii locului de munca, avand o retea nationala de magazine;
Traininguri si programe specializate de formare profesionala;
Posibilitati reale de dezvoltare in cadrul companiei;
Pachet salarial solid, si toate bonusurile incluse pe contract;
Sansa dublarii salariului fix prin bonusuri lunare corelate cu performanta.

Persoanele interesate pot sa depuna CV-ul pe adresele [email protected] sau [email protected], insa au posibilitatea de a lasa CV-ul si in magazin.

**********************

Complexul   PANORAMIC  COLIBIȚA   angajează

  • Bucătar
  • Ajutor Bucătar
  • Cameristă

Transportul și masa sunt asigurate.

Dacă îți surâde ideea de a lucra la Panoramic Colibița trebuie doar să trimiți un e-mail cu CV-ul tău la adresa: [email protected]. Detalii suplimentare la numărul 0363.408.918.

**********************

BistriVet angajează Operator Facturare

Căutăm o persoană organizată care să fie responsabilă de facturarea comenzilor preluate de echipa de vânzări BistriVet.

LOCAȚIE

Localitate Monariu, comuna Budacu de Jos.

RESPONSABILITĂŢI

  • Emite facturi în sistemul informatic către clienții companiei;
  • Emite facturi proforme;

CERINȚE

  • Studii medii / superioare cu profil economic;
  • Cunoștințe ale pachetului office;
  • Experiență anterioară în facturare (constituie avantaj);
  • Persoană atentă la detalii;
  • Talent organizatoric și înclinații pentru dezvoltare profesională
  • Bune deprinderi sociale şi rezistență la stres;
  • Capacitatea de a lucra în echipă;
  • Capacitate de organizare a activității și timpului;
  • Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;

BENEFICII

  • Salariu atractiv;
  • Telefon de serviciu;
  • Transport asigurat;
  • PC/ Laptop şi alte accesorii necesare;
  • Mediu de lucru într-o echipă tânără şi dinamică;

Compania Bistri-Vet este una dintre cele mai dinamice companii de distribuție în domeniul medical veterinar din România. Oferim un portofoliu solid de produse de uz veterinar, contribuind astfel la bunăstarea animalelor. Alături de noi poți beneficia de oportunități pentru dezvoltarea carierei, îți poți perfecționa cunoștințele şi poţi întâlni toate ingredientele pentru a fi mulţumit şi împlinit pe plan profesional. În echipa Bistri-Vet ne ghidăm după valori precum: inovație, calitate, integritate, respect şi focalizare pe client. Dacă te identifici cu aceste valori, ești persoana pe care o așteptăm să facă parte din echipa noastră.

Detalii la tel: 0735 231 866.

**********************

SUPERCOM S.A. Sucursala Bistrița

cu sediul in Bistrita, str. Drumul Cetății, nr. 11, angajează:

  • CONDUCĂTORI AUTO – pentru Mașini Electrice, Autocompactoare, Cisternă, Perii-măturat stradal
  • MUNCITORI NECALIFICAȚI – pentru activitățile de salubrizare stradală și colectare – transport deșeuri.
  • DISPECER

Relatii la telefon: 0263/944 – DISPECERAT / 0800800268 TELVERDE sau Email: [email protected]

**********************

LEONI Bistriţa angajează

100 de muncitori cablaje auto, Tehnician mentenanță, Tehnician Test, Administrator LEPS, Inginer calitate, Inginer specialist producție și Inginer proiectare

MUNCITORI  asamblare cablaje auto (m/f/d) – Poziții disponibile – 100 

Mai multe detalii se pot obține la LEONI Bistrita / Resurse Umane / Drumul Tarpiului Nr. 24, Telefon +40 (0)  751 257 671 email: [email protected] sau Online: www.bit.ly/leoni_aplica

CONTROLLER (m/f/d) – Poziții disponibile: 2

Sarcinile tale:

  • Intocmirea si alocarea bugetului si a cheltuielilor pentru fiecare departament si centre de costuri;
  • Urmarirea si actualizarea costurilor;
  • Analizeaza rapoartele de costuri: planificate / bugetate / previzionate fata de situatia actuala;
  • Urmarirea investitiilor;
  • Pregatirea rapoartor financiare lunare si anuale specifice sau in functie de solicitari si specificatii;
  • Asigura planificarea si previzionarea rapoartelor financiare;
  • Pregatirea, validarea si analiza rapoartelor periodice si analiza KPI;
  • Identificarea si propunerea optimizarii si standardizarii proceselor existente;
  • Respectarea termenelor limita a rapoartelor periodice sau ad-hoc pentru management;

Competentele tale:

  • Diploma de licenta economie (Contabilitate de cost, Controlling, Finante);
  • Avantaj experienta profesionala in controlling
  • De preferat experienta in contabilitate pe centre de cost;
  • Bune abilitati PC si cunostinte Microsoft Office (lucreaza foarte bine cu functiile Excel);
  • Experienta de lucru cu sistemele ERP in domeniul controlling-ului sau financiar (de preferinta sistemul SAP);
  • Nivel bun al limbii engleze (scris si vorbit);
  • Abilitatea de a analiza datele financiare si de a pregati rapoarte financiare, declaratii si previziuni cu o atentie deosebita la detalii;
  • Abilitatea de a mentine confidentialitatea informatiilor din punct de vedere financiar si de a demonstra un nivel ridicat de integritate;
  • Bune abilitati de comunicare si analiza;
  • Disponibilitatea de a invata continuu

Tehnician Mentenanță (m/f/d)Poziții disponibile: 3

Provocarea ta:

  • Execuția sistematică a intreținerii echipamentelor tehnice în conformitate cu planul de mentenanță;
  • Asigurarea reglajului de bază al echipamentelor;
  • Instalarea mașinilor / utilajelor;
  • Reducerea timpului de intrerupere prin asigurarea service-ului în timp util;
  • Efectuarea necesarului privind piesele de schimb pentru echipamentele tehnice din dotare și actualizarea periodică în funcție de necesități;

Cerințe:

  • Studii: liceu / școală profesională cu profil tehnic
  • Adept al muncii in echipa;
  • Experiența minim 1 an in domeniu;
  • Cunoștințe de operare pe calculator (avantaj);
  • Program în schimburi

Tehnician Test Electric (m/f/d) – Poziții disponibile: 2

Provocarea ta:

  • Efectueaza activitati de backup la programele si parametrii de test conform planului
  • Acorda suport la instalarea, validarea si inspectia echipamentelor de test conform procedurilor
  • Acorda suport in stabilirea metodei de operare a echipamentului de test
  • Acorda suport in construirea si modificarea meselor de test, board-urilor de test si a sistemelor vision
  • Acorda suport pentru activitati de mentenanta interna planificata a echipamentelor tehnologice de test
  • Sugereaza imbunatatiri pentru echipamentele de test, instalarea si designul modulelor de test
  • Trimite in mod regulat rapoarte catre superiorul ierarhic cu privire la inspectia modulelor de test

Cerințe:

  • Studii liceu / scoala profesionala (profil electromecanic, electrotehnic, electronic);
  • Experienta minim 1 an in domeniu;
  • Abilități de comunicare si organizare
  • Adept al muncii in echipa;
  • Limba engleză nivel mediu;
  • Cunostinte de operare pe calculator MS-Office (Word, excel);
  • Program in schimburi

Magaziner (m/f/d) – Poziții disponibile: 4

Sarcinile tale:

  • Asigură identificarea și trasabilitatea tuturor materialelor
  • Repartizează materialele aflate în stoc la secțiile de producție
  • Întreține stocurile în sistemul computerizat
  • Inventariază toate materialele
  • Verifică toate materialele în conformitate cu documentele însotitoare
  • Raporteză orice diferența șefului de echipă
  • Localizează toate materiale în zonele corespunzătoare

Competentele tale:

  • Studii liceale
  • MS Office (Excel; Word; Power Point)
  • Adept al muncii în echipă
  • Abilităti de comunicare si organizare
  • Flexibilitate și adaptabilitate
  • Disponibilitate la program prelungit
  • Muncă în schimburi

Inginer calitate (m/f/d) – Pozitii disponibile: 2

Provocarea ta:

  • Verificarea implementării măsurilor corective și preventive;
  • Menținerea contactului cu clienții/ furnizorii;
  • Actualizarea statisticilor pentru clienți: 3D; 8D;
  • Elaborarea și revizuirea planurilor de control;
  • Implementare/ suport în procesele de auditare și folosire instrumente specifice: FMEA; PDCA;
  • Analiza Paretto; FISHBONE; Deep Drill;
  • Îmbunătățirea sistemului de calitate;
  • Realizarea primei mostre;
  • Reducerea costurilor cu asigurarea calității;

Cerințe:

  • Studii superioare profil tehnic;
  • Limba Engleză nivel avansat; Limba Germană (constituie avantaj);
  • Cunostințe avansate utilizare PC;
  • Cunoasterea fluxului de producție și a standardelor de calitate IATF 16949 :2016;
  • Adept al muncii în echipă;
  • Abilități de comunicare, organizare și coordonare;
  • Abilități bune de analiză și rezolvare a problemelor;
  • Capacitate de a lucra sub presiune;

Inginer suduri (m/f/d) – Pozitii disponibile: 1

Sarcinile tale:

  • Dezvolta concept de urgenta pentru mentenanta si productie
  • Imbunatateste procesele de sudura (USW – ultrasonic/ rezistiv, etc)
  • Dezvolta cu furnizorii / IT trasabilitate rezultate si urmarire rata defecte
  • Suport in participarea pre-release echipamente noi la furnizor/ plant
  • Suport la punerea in functiune in fabrica si efectuare release intern conform procedurilor in vigoare
  • Asigura documentatia necesara primei puneri in functiune conform cerintelor WSD.
  • Furnizeaza rapoarte periodice catre superior
  • Efectueaza analize tehnice pentru reclamatiile clientilor
  • Efectueaza activitati pentru identificarea cauzelor deviatilor de proces si cauta solutii

Competentele tale:

  • Studii superioare tehnice
  • Creativitate si responsabilitate
  • Abilitati de comunicare si si negociere,
  • Adept al muncii in echipa;
  • Limba engleza nivel mediu;
  • Cunostinte de operare pe calculator MS-Office (Word, excel),
  • Program in schimburi

Inginer specialist productie (m/f/d) – Pozitii disponibile: 2

Sarcinile tale:

  • Stabilirea fluxului de producție si al fluxului de materiale;
  • Implementarea produselor in fabricație;
  • Optimizarea proceselor;
  • Implementarea schimbărilor tehnice;
  • Definirea conținutului si metodelor muncii;
  • Implicarea în rezolvarea problemelor;
  • Asigurarea fluxului de informații între producție și departamentul de ingineri

Competentele tale:

  • Studii superioare (tehnice);
  • MS-Office(Word, Excel) nivel mediu;
  • Limba engleză nivel mediu ;
  • Adept al muncii in echipă;
  • Abilități de comunicare;
  • Disponibilitate pentru delegații

Inginer proiectare (m/f/d) – Pozitii disponibile: 2

Sarcinile tale:

  • Creare Layout panouri asamblare
  • Proiectarea echipamentelor componente pe panourile de asamblare
  • Desen layout cablaj utilizand soft AutoCad in concordanta cu desenul tehnic
  • Proiectarea desenelor auxiliare de productie
  • Optimizarea dispozitivelor/ echipamentelor
  • Implementarea modificarilor (de la client, din productie) si organizarea lor (AutoCAD, SolidWorks)
  • Administrarea documentatiilor

Competentele tale:

  • Studii superioare (tehnice)
  • Limba engleza nivel mediu/ germana (constiutuie avantaj)
  • Desen tehnic, AutoCAD nivel mediu, SolidWorks,
  • MS-Office (Word, Excel) nivel mediu
  • Adept al muncii in echipa
  • Abilitati de comunicare si de negociere
  • Abilitati de coordonare si organizare
  • Disponibilitate pentru program prelungit

Oferim:

  • Pachet salarial atractiv care presupune: salariu fix, tichete de masă și bonus anual de performanță
  • Pentru a sărbători evenimentele pe care le considerăm importante din an, acordăm Prime pentru Paște, concediu și Crăciun (însumând 1 salariu de încadrare), primă de 1 Iunie și diferite prime cu caracter social
  • Zile libere plătite de companie pentru prezență neîntreruptă la locul de muncă și zile suplimentare de concediu de odihnă acordate în funcție de vechimea totală în muncă
  • Ca să răsplătim fidelitatea angajaților în cadrul companiei, avem un sistem de fidelizare, care presupune un spor intre 3% și 12% din salariul de încadrare
  • Instruire profesională și programe de dezvoltare a carierei, iar în acest sens facilităm accesul la resurse care te fac un profesionist mai bun. De exemplu, ai abonament lunar gratuit la una dintre cele mai mari biblioteci online, acces la cursuri online gratuite și planuri anuale de instruire și dezvoltare
  • Discounturi la produse și servicii Orange
  • Program de integrare cu o abordare mixtă de învațare (e-learning & instruire la locul de muncă), pentru a-ți facilita un start și o integrare cât mai bună în cadrul echipei
  • Cantină în incinta fabricii
  • Transport în comun și parcare gratuite

Mai multe detalii se pot obține la LEONI Bistrita / Resurse Umane / Drumul Tarpiului Nr. 24, Telefon +40 (0)  751 257 671 email: [email protected]

**********************

Cel mai nou centru comercial din Bistrița – FilExpo – ANGAJEAZĂ: 

Lucrător comercial, casier, vânzător

CANDIDATUL IDEAL:

  • Experiență  anterioara în comerț
  • Responsabilitate și seriozitate
  • Orientare si deschidere către client

DESCRIEREA POSTULUI:

  • să îndeplinesti corect sarcinile specifice postului
  • să cunoști si să promovezi produsele comercializate de magazinele FilExpo
  • să raspunzi tuturor solicitărilor venite din partea clientilor privind produse si preturile
  • să dai dovada de promptitudine si amabilitate față de clienti
  • să contribui la asigurarea unei imagini bune a magazinului
  • să asiguri ordinea si curătenia pe spațiul de lucru si pe suprafata de vânzare

BENEFICII :

  • salariu atractiv
  • programe de instruire
  • mediu de lucru modern
  • posibilitatea de avansare

Contact: [email protected], Calea Clujului nr. 61 Bistrita, lângă benzinaria Socar

*************************

ELECTROPLAST  angajează  REPREZENTANT VÂNZĂRI

Candidatul ideal

  • Poseda o buna capacitate de lucru cu cifrele si are o gandire analitica;
  • Viziune de ansamblu asupra mediului de afaceri romanesc
  • Viitorul nostru coleg/colega trebuie sa aiba o atitudine pozitiva, dinamism, abilități superioare de comunicare (scris și verbal) și relaționare interpersonală;
  • De asemenea, trebuie sa evidentieze un caracter diplomat si o fire responsabila;
  • Cunoaste si utilizeaza corect tehnici de negociere dar si instrumentele financiar-contabile
  • Are capacitatea de a evalua si de a lua decizii prompte
  • Are capacitate de convingere si expunere argumentata.
  • Proactiv in activitati orientate catre clienti.
  • Spirit practic si orientare spre profit.

Descrierea postului:

Construirea relaţiilor strategice care aduc noi surse de vânzări
– Descoperirea oportunităţilor
– Eficienţa in vânzare
– Administrarea şi protejarea portofoliului de clienţi
– Creşterea cifrei de afaceri
– Construirea relaţiilor strategice care aduc noi surse de vânzări
– Urmareste respectarea obligatiilor contractuale catre clienti
– Asigura rezolvarea cerintelor clientilor, concomitent cu sustinerea intereselor firmei
– Asigura calitatea serviciilor pre-vânzare si post vanzare
– Se implica in activitati orientate catre client, atat proactiv cat si reactiv;

NOI   ITI OFERIM:

  • Relații de muncă pe termen lung, corecte și loiale;
  • Remunerații și bonusuri ridicate și motivante peste  nivelul existent al pietii !!!

Dacă anunțul  îndeplinește dorințele  dvs. de realizare trimiteti cv-ul la mail  resurseumane @electroplast.ro sau suna la 0743885696

SALES SUPPORT SPECIALIST

Candidatul ideal

  • Poseda o buna capacitate de lucru cu cifrele si are o gandire analitica;
  • Cunoasterea pachetului Microsoft Office (in special Outlook, Excel si Word), reprezinta o necesitate;
  • Atitudine pozitivă, proactivitate și abilități superioare de comunicare și relaționare interpersonala;
  • Fluenta in vorbire (candidatul trebuie sa vorbeasca si sa scrie corect gramatical);
  • De asemenea, trebuie sa evidentieze un caracter diplomat, elegant, o fire responsabila;
  • Punctualitatea și ținuta bussines sunt obligatorii.

Descrierea postului:

  • Centralizeaza date, intocmeste rapoarte privind vanzarile si incasarile, mentine relatiile cu clientii, efectueaza corespondenta tehnica, comerciala, financiara;
  • Primeste cereri de oferta pe e-mail si le transmite catre Managerul de zona sau Directorul Comercial;
  • Introducerea informatilor in sistemul ERP de pe notele de comanda venite de la clienti;
  • Emite facturi si se ocupa de distributia acestora catre client, precum si de monitorizarea platii acestora la termenele scadente;
  • Furnizeaza la cerere informatii despre facturi si raspunde la diverse solicitari privind termenele si sumele de plata;
  • Mentine in permanenta acuratetea materialelor privind ofertele de pret, si informeaza superiorul direct in cazul in care apar diferente.
  • Ofera suport  informational  si asistenta telefonica clientilor;
  • Verifica in permanenta stadiul comenzilor, si transmite informatiile catre echipa de vanzari;
  • Se implica in alte activitati de orientare catre client, atat proactiv cat si reactiv;
  • Intocmeste si pune la dispozitie  rapoartele de vanzari, incasari pentru diferite departamente din companie;
  • Respecta imaginea si politica companiei in relatia cu tertii;
  • Identificarea și evaluarea nevoilor clienților pentru a soluționa toate solicitările venind din partea acestora.
  • Oferirea unor informații precise, valide și complete, utilizând metodele specifice.

NOI  ITI OFERIM:

  • Relații de muncă pe termen lung, corecte și loiale;
  • Remunerații și bonusuri ridicate și motivante peste  nivelul existent al pietii !!!

Dacă anunțul  îndeplinește dorințele  dvs. de realizare trimiteti CV-ul la mail [email protected] sau suna la 0743.88.56.96.

COST CONTROLLER PRODUCTIE

Candidatul ideal

  • Analitic, organizat, spirit de echipă, determinat in atingerea obiectivelor ,
    • Experienţă minimă de 3 ani pe o poziţie similara, de preferinta in industrie;
    • Experienţă în medii complexe, de preferinţă în mediul multinaţional.
    • Principii de analiza economica, intelegere fluxuri de lucru .
    • Bugetare şi raportare.
    • Cunostinte si abilitati avansate de operare in Microsoft Excel.

Descrierea postului:

  • Elaborează şi furnizeaza in timp util rapoarte pentru a sprijini monitorizarea performanţei afacerii: P&L, BS, WC, operatiuni de capital (core, non-core); rapoarte de eficienta fabrica;
  • Pregăteste rapoarte periodice catre management la nivel de companie (analize financiare, monitorizare KPI);
  • Construieste şi monitorizeaza bugetul anual (vanzari, productie, achizitii, personal, mentenanta, administratie, gestiune financiara) si previziunile lunare pentru a sprijini realizarea obiectivelor de afaceri;
  • Sprijin pentru business: contribuie la furnizarea de date financiare, analiză şi asistenţă profesională, pentru a oferi o vedere exactă asupra situaţiei financiare a companiei;
  • Respecta standardele de control intern: efectueaza revizii continue ale procedurilor de lucru, controale ale companiei şi măsuri de conformitate pentru a determina eventualele pericole sau încălcări ale conduitei.
  • Auditeaza activitatea curenta (analiza fluxuri de lucru, procese) si propune masuri de imbunatatire procese si reducere costuri, obiectivul fiind crestera productivitatii si a eficientei;
  • Efectueaza activitati de control asupra documentelor in care sunt consemnate operatiunile ce se refera la drepturi si obligatii patrimoniale,
  • Analizeaza lunar cheltuielile directe de productie si a cheltuielile indirecte pe comenzi de productie, centre de cost si centre de profit.
  • Analizeaza pretul de cost, determina si valideaza pretul minim de vanzare.
  • Analizeaza pretul de cost ori de cate ori exista modificari ale materiilor prime din componenta retetei, a manoperei, a cheltuielilor cu utilitati, amortizare, cheltuieli de regie, cheltuieli generale;
  • Analizeaza cheltuielile departamentale si alocarea acestora comparativ cu bugetul;
  • Efectueaza de operatiuni specifice inchiderii de luna;

NOI   ITI OFERIM:

  • Relații de muncă pe termen lung, corecte și loiale;
  • Remunerații și bonusuri ridicate și motivante peste  nivelul existent al pietii !!!

Dacă anunțul îndeplinește dorințele dvs. de realizare trimiteti CV-ul la mail resurseumane @electroplast.ro sau suna la 0743.88.56.96

INGINER  PRODUCȚIE 

Candidatul ideal

  • Aptitudini de management al oamenilor si concentrare asupra rezultatelor
  • Experienta anterioara in coordonarea unei echipe de minim 30 persoane
  • Cunostinte si abilitati avansate de operare in Microsoft Excel.
  • Cunostinte operare ERP  constituie avantaj
  • Aptitudini excelente de planificare si organizare a productiei
  • Cunostinte tehnice
  • Cunoasterea limbii Engleze

Descrierea postului:

  • Optimizarea  procesului de productie
  • Asigura realizarea productiei cerute la nivelul  cantitativ si calitativ impus de standardele companiei si tine evidenta acesteia in vederea intocmirii rapoartelor de lucru
  • Asigura imbunatatirea continua a calitatii si reducerea pierderilor si a rebutului
  • Inregistreaza datele de pe flux si calculeaza manopera realizata in timpul de lucru alocat
  • Raportarea cantitatii realizate si a timpilor de executie ,genereaza  rapoarte privind  productivitatea / produs / utilaj / norma timp
  • Asigura conditiile optime tehnologice  atat pentru testarea unor  materii prime noi cât si pentru fabricarea   unor produse inovative cerute de clienti.
  • Supravegheaza permanent  respectarea tehnologiilor  de fabricatie si  control a produselor
  • Ia masuri in  scopul inlaturarii abaterilor  tehnologice
  • Semnaleaza si vine cu solutii la diversele probleme tehnologice aparute in diferite  faze in procesul de fabricatie
  • Urmarirea  productiei pe  fluxul de fabricatie  si asigurarea  identificarii si trasabilitatii produselor
  • Respectarea parametrilor de lucru  de pe liniile de fabricatie: temperaturi, productivitate, consumuri

NOI   ITI OFERIM:

  • Relații de muncă pe termen lung, corecte și loiale;
  • Remunerații și bonusuri ridicate și motivante peste  nivelul existent al pietii !!!

Dacă anunțul îndeplinește dorințele  dvs. de realizare trimiteti CV-ul la mail resurseumane @electroplast.ro sau suna la 0743.88.56.96. 

Operatori cabluri electrice

Muncitorii necalificati vor fi instruiti si calificati la locul dе muncă, în functie dе aptitudini!

Candidatul ideal

Bune abilitati dе analiza si intelegere a proceselor tehnologice.
Abilitati dе comunicare, gandire logica, spirit dе initiativa.
Disponibilitate dе a lucra in ture.
Experienta anterioara intr-un mediu dе productie constituie avantaj.
In functiе dе calificаrea sa aptitudinile fiеcаrui candidat, se va realiza repartizarea in sеctiа undе poatе sа ofеrе cеl mаi bun rаndаmеnt.

Descrierea postului:

Opеreaza utilajele dе pе liniа dе fаbricatie, in cаntitаtilе si lа dimеnsiunilе stabilitе.
Vеrifica la intervale rеgulatе parametrii tehnici de operare ai utilajului, conform instructiunilor de lucru.
Regleaza utilajul pentru a obtine un produs de calitate, in conformitate cu cerintele din Fisa de Lansare-Executie.
Aduce sugestii de imbunatatire procesului de mentenanta si echipamentului de productie.

Oferim:

  • Salariu atractiv (negociabil și avantajos, în functie de experienta in extrudare , infuniere, trefilare)
  • Decontarea transportului pentru cei din afara orasului
  • Tichete de masa pentru zilele lucrate
  • Bonus prezenta lunar: 360
  • Spor de productivitate lunar
  • Spor de fidelitate de la  5% la 25%
  • Spor de noapte 25%
  • Prima de Pasti
  • Cadouri si prima de Craciun
  • Prima de concediu (zile de concediu de la 22  pana la 30 zile/an în functie de vechimea in muncă)
  • Plata orelor suplimentare, ajutoare sociale, extra-zile libere legale – plătite
  • Premii la final de an

ECONOMIST / CONTABIL

CANDIDATUL IDEAL

  • absolvent studii economice (contabilitate);
  • experienta de 3-5 ani in posturi similare in domeniul financiar-contabil;
  • cunoasterea sistemului ERP, reprezinta un avantaj;
  • abilitati de planificare, organizare si comunicare;
  • persoana analitica, ordonata si responsabila;
  • cunoasterea pachetului MS Office si a platformelor digitale
  • cunoasterea limbii engleze – cel putin la nivel mediu;
  • capabil/a de a lucra la termene si date limita.

DESCRIEREA JOBULUI

  • intocmeste, prelucreaza documente contabile primare si asigura arhivarea acestora (facturare, deconturi de cheltuieli, documente legate de operatiuni cu numerar, etc);
  • efectueaza inregistrari contabile;
  • opereaza plati electronice in banca;
  • efectueaza operatiuni specifice de inchidere de luna; intocmire declaratii fiscale;
  • intocmeste rapoarte /situatii financiare;
  • indeplinineste diverse sarcini primite de la Directorul Financiar Contabil.

NOI ITI OFERIM:

  • Relații de muncă pe termen lung, corecte și loiale;
  • Remunerații și bonusuri ridicate și motivante peste nivelul existent al pietii !!!

Dacă anunțul îndeplinește dorințele dvs. de realizare trimiteti cv-ul la mail: [email protected] sau sună la 0743.885.696.

********************************

Complexul Panoramic Colibița angajează

o Bucătar – 1 poziție liberă

o Barmani – 3 poziții libere

De când avem nevoie?

Cu cât ne cunoaștem mai repede, cu atât mai bine.

Dacă ai citit acest anunț și îți surâde ideea de a lucra cu noi, trimite un e-mail cu CV-ul tău la adresa: [email protected]. Detalii și informații suplimentare la numărul 0785.449.007

*************************

SC  IMP  ROMANIA  IND.  CO.  SA

punct de lucru Bistrița (fosta Netex) – recunoscută în domeniul textilelor nețesute, angajează operatori la liniile de producție și Șef linie

Cerințe operatori la liniile de producție:

  • Studii minime legale ;
  • Disponibilitate pentru lucrul in 3 schimburi ;
  • Experiența nu este necesară;
  • Îndemânare bună, persoane serioase și muncitoare;

Cerinte Șef linie:

  • Studii liceale (de preferat tehnice);
  • Foarte bune abilitati de comunicare si leadership;
  • Abilitati de organizare si monitorizarea a unei activitati;
  • Persoana dornica sa invete, sa se dezvolte din punct de vedere professional;
  • Disponibilitate pentru lucrul in 3 schimburi ;
  • Experienta nu este necesară;
  • Îndemânare bună, persoane serioase și muncitoare 
  • Atenție la detalii, seriozitate

Beneficii:

  • Plata corecta si la timp a salariilor ;
  • Tichete de masa ;
  • Spor de noapte 25 % ;
  • Plata orelor suplimentare 175%;
  • Un numar de 24h liber platite;
  • Bonusuri pentru merite deosebite ;
  • Aliment suport (conserva de carne) ;
  • Decontarea abonamentului de transport 50%;

Contact: telefon –  0756.15.17.77.

CV-urile se pot trimite pe email: [email protected]

*************************

TRANSMIXT Bistrița angajează / școlarizează șoferițe pentru transportul public local

În ton cu primăvara care se aproprie, compania Transmixt relansează oferta adresată doamnelor și domnișoarele pasionate de șofat! E vorba despre oferta de a deveni șoferițe de autobuz în Bistrița.

Încurajăm femeile să abordeze șoferia la nivel profesional!

Dacă nu ai carnetul auto categoria „D” te sprijinim noi să-l obții pentru a te alătura echipei noastre de șoferi/țe profesioniști/ste.

Condiții:

  • vârsta minimă 24 de ani;
  • deținătoare de permis auto categoria (cel puțin) B;
  • pasiune pentru șoferie;

Dacă ai deja carnetul auto categoria „D” , profită de oportunitatea de a opta pentru o profesie inedită și provocatoare!

Ne poți contacta la telefon 0730.014.103 mail [email protected], Facebook/messenger: https://www.facebook.com/tmxbn.ro

Ne găsești în Bistrița, str. Crainimătului, nr. 3, sub pasarela nouă. Vino alături de noi și fii șoferiță de autobuz!

*************************

TRANSMIXT Bistrița

angajează șoferi profesioniști categoria „D” în vederea asigurării serviciului de transport public de persoane pe raza muncipiului Bistrița.

Dacă ești pasionat/ă de șoferie și mai ales dacă îți place să interacționezi cu oamenii, ești omul potrivit la locul potrivit!

Cerințele de bază ale postului

Carnet auto categoria „D”

Atestat profesional

Competențe:

  • Să ai atenție distributivă în timpul șofatului și capacitate de a lua rapid decizii în trafic.
  • Să ai o bună cunoaștere a mașinilor și a modului de funcționare a acestora, astfel încât să ai capacitatea de a identifica eventualele probleme tehnice.
  • Să fii capabil/ă să comunici eficient și politicos, atât cu clienții, cât și cu șefii sau colegii tăi.

Oferim:

  • salarii corecte,
  • bonuri de masă,
  • ținută de serviciu,
  • condiții de lucru moderne,
  • perfectionări / instruiri dedicate, alte avantaje specifice.

Ne poți contacta la telefon 0730-014-103 mail [email protected], Facebook/messenger: https://www.facebook.com/tmxbn.ro

Vino la sediul nostru să discutăm. Ne găsești în Bistrița, str. Crainimătului, nr. 3, sub pasarela nouă. Așteptăm să ne cunoaștem!

*************************

Bistrițeanul.ro a pregătit angajatorilor o ofertă specială dedicată anunțurilor de acest tip. Cere oferta printr-un mail pe adresa [email protected] sau la tel. 0728.237.215.

ARTICOLE SIMILARE

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele Știri

Sponsorizate

Noua colecție de iarnă, la DYA Cool Fashion: Se poartă gecile și paltoanele cu gulere de blană! Găsiți inclusiv mărimi mari 6XL sau 60-62

Magazinul DYA COOL FASHION este cunoscut în rândul bistrițencelor că aduce haine de calitate, elegante sau...

MATEROM AUTOMOTIVE angajează Facturist organizat și atent la detalii

Compania MATEROM AUTOMOTIVE este în căutarea unui Facturist organizat și atent la detalii, pentru a se alătura echipei noastre. Vei fi responsabil/ă de gestionarea activităților legate de facturare, înregistrarea documentelor contabile și menținerea unei comunicări eficiente cu clienții și colegii.

O armă reală – PREMIUL oferit de Poligon Tactical Defense Bistrița la concursul care marchează primul an de existență

Singurul poligon de trageri indoor din județ s-a deschis acum un an, la Bistrița. Dar băieții...