Electroplast caută economist / contabil, inginer producție, reprezentant vânzări, sales support specialist, cost controller producție. Transmixt Bistrița își doresc șoferițe pe autobuze și sunt dispuși să le școlarizeze. LEONI, Altex Bistrița, Terasa Jaqueline sau Panoramic Colibița oferă alte zeci de locuri de muncă. VEZI oferta completă:
**********************
ALTEX Bistrita Greenfield recrutează Consultant de Vanzari si Casier:
Te gandesti sa incepi o cariera de succes in retail sau pur si simplu sa faci o schimbare? Consideri ca e firesc sa pui clientul pe primul loc si vrei sa lucrezi intr-o echipa care se axeaza pe comunicare, inovatie si tehnologie? E momentul sa arunci un ochi asupra locurilor de munca disponibile in ALTEX Bistrita Greenfield. Altex:
Cerinte Consultant de Vânzari:
Sa fii pasionat de tehnologie;
Sa ai excelente abilitati de comunicare;
Sa fii orientat catre nevoile clientilor;
Sa ai abilitatea de a gestiona si de a opera in solutii informatice integrate de retail;
Sa ai abilitati tehnice in a recomanda produsele si serviciile companiei;
Sa fi obtinut diploma de Bacalaureat in urma absolvirii studiilor medii.
Cerinte Casier:
Sa ai initiativa si atitudine pozitiva;
Sa ai acuratete in activitate si atentie la detalii;
Sa fii orientat catre nevoile clientilor;
Sa ai experienta profesionala anterioara pe acelasi rol;
Sa efectuezi tranzactiile zilnice si sa emiti documentele fiscale pentru produsele vandute;
Sa intocmesti si sa verifici monetarul pe baza sistemului informatic al magazinului;
Sa recomanzi produsele si serviciile companiei;
Sa fi obtinut diploma de Bacalaureat in urma absolvirii studiilor medii.
Beneficii:
Flexibilitatea alegerii locului de munca, avand o retea nationala de magazine;
Traininguri si programe specializate de formare profesionala;
Posibilitati reale de dezvoltare in cadrul companiei;
Pachet salarial solid, si toate bonusurile incluse pe contract;
Sansa dublarii salariului fix prin bonusuri lunare corelate cu performanta.
Persoanele interesate pot sa depuna CV-ul pe adresele [email protected] sau [email protected], insa au posibilitatea de a lasa CV-ul si in magazin.
**********************
Terasa JACQUELINE angajează personal pentru restaurant și fast food:
- Bucătar – 2 posturi, salar de la 3500 lei
- Ajutor de bucătar – 3 posturi, salar de la 2700lei
- Ospatari/ospătărițe 4 posturi, salar de la 2250 lei
- Casier 2 posturi, salar de la 2000 lei
- Lucrători fast food 4 posturi, salar de la 2000 lei
Cerinte:
- persoana responsabila, dinamica, capabila sa gaseasca solutii, cu initiativa si bune abilitati de organizare, spirit de observatie, cu dorinta de promovare si afirmare;
- pregatirea sau experienta manageriala in restaurant, constituie avantaj;
- minime cunostinte de operare PC: Word si Excel;
- disponibilitate pentru program de lucru in ture.
Responsabilitati:
- coordonarea si organizarea activitatii pe tura respectiva.
- responsabilitatea de a crea si mentine o echipa, compatibila cu scopul companiei;
- asigurarea standardelor de calitate a serviciilor, in concordanță cu cerintele clientului;
- asigurarea unui climat de lucru sanatos in cadrul echipei de angajati.
Beneficii:
- contract de munca, salariu atractiv (de la 2000 lei in funcție de postul ocupat), procent din vânzare, program de lucru foarte bun, asigurare facultativă, etc.
Telefon: 0745.01.99.99.
**********************
BistriVET angajează RESPONSABIL LOGISTICĂ / FLOTA AUTO
Căutăm o persoană organizată care să fie responsabilă de supervizarea şi organizarea întregii flote auto BistriVet.
CANDIDATUL IDEAL
● Talent organizatoric şi înclinații pentru inovație şi dezvoltare profesională.
● Bune deprinderi sociale şi rezistență la stres.
● Capacitatea de a lucra în echipă.
● Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj.
RESPONSABILITĂŢI
● Administrează, coordonează și gestionează asigurarea funcționarii parcului auto;
● Organizează și realizează toate actele necesare aferente administrării și funcționarii parcului auto;
● Administrează bugetul de cheltuieli aferent parcului auto, reparațiilor şi carburanților;
● Identifică furnizori care oferă servicii de transport, negociază şi supervizează activitatea acestora;
● Verifică, instruiește, organizează şi ţine evidenţa documentelor autovehiculelor parcului auto: ITP, rovigneta, dovada tahograf şi limitare viteza, polițele CASCO şi RCA.
● Menține relația cu Registrul Auto Român, Poliţie, Companiile de Asigurări, Companiile de Leasing, Service-urile Auto, Spălătorii Auto, ITP
● Ține evidenţa actelor necesare conducătorilor auto: fişa medicală, aviz psihologic, etc;
● Obține documentele şi avizele necesare pentru exploatarea parcului auto;
● Supervizează efectuarea reviziilor tehnice;
● Efectuează operațiunile de vânzare a mijloacelor fixe care ies din exploatare precum şi radierea acestora din evidenţele autorităților (Poliţie, Administrație Fiscală, etc).
● Stabilește necesarul de piese de schimb şi consumabile auto;
● Menține relația cu societățile de asigurare şi urmărește dosarele de daună.
- Menține o bază de date actualizată a parcului auto.
BENEFICII
● Salariu atractiv;
● Telefon de serviciu;
● PC/ Laptop şi alte accesorii necesare;
● Mediu de lucru într-o echipă tânără şi dinamică;
Compania Bistri-Vet este una dintre cele mai importante companii de distribuție în domeniul medical veterinar din România. Oferim un portofoliu solid de produse de uz veterinar, contribuind astfel la bunăstarea animalelor. Alături de noi poți beneficia de oportunități pentru dezvoltarea carierei, îți poți perfecționa cunoștințele şi poţi întâlni toate ingredientele pentru a fi mulţumit şi împlinit pe plan profesional. În echipa Bistri-Vet ne ghidăm după valori precum: inovație, calitate, integritate, respect şi focalizare pe client. Dacă te identifici cu aceste valori, ești persoana pe care o așteptăm să facă parte din echipa noastră.
Detalii la tel: 0735.231.866
**********************
AQUABIS SA Bistrița organizează recrutare pentru ocuparea a 2 a posturi de mecanic utilaj în cadrul Sectorului transporturi Bistrița.
Condiții de participare :
Școala profesională / Calificare mecanic utilaj
Cererile și dovada calificării pot fi depuse la sediul SC AQUABIS SA, str. Parcului nr.1 Bistrita sau la adresa de email [email protected] până la data de 23 iulie 2021, ora 13.00.
AQUABIS organizează recrutare pentru postul de Agent servicii client în cadrul Biroului urmărirea producției, recuperări creanțe, sistări.
Condiții de participare:
- Studii medii
- Constituie avantaj studiile medii cu profil economic
Scrisorile de intenție și CV pot fi depuse la sediul SC AQUABIS SA, str. Parcului nr.1 Bistrița sau la adresa de email [email protected] până la data de 23 iulie 2021, ora 13.00.
**********************
Cel mai nou centru comercial din Bistrița – FilExpo – ANGAJEAZĂ:
Lucrător comercial, casier, vânzător
CANDIDATUL IDEAL :
- Experiență anterioara în comerț
- Responsabilitate și seriozitate
- Orientare si deschidere către client
DESCRIEREA POSTULUI:
- să îndeplinesti corect sarcinile specifice postului
- să cunoști si să promovezi produsele comercializate de magazinele FilExpo
- să raspunzi tuturor solicitărilor venite din partea clientilor privind produse si preturile
- să dai dovada de promptitudine si amabilitate față de clienti
- să contribui la asigurarea unei imagini bune a magazinului
- să asiguri ordinea si curătenia pe spațiul de lucru si pe suprafata de vânzare
BENEFICII :
- salariu atractiv
- programe de instruire
- mediu de lucru modern
- posibilitatea de avansare
Contact: [email protected], Calea Clujului nr. 61 Bistrita, lângă benzinaria Socar
*************************
ELECTROPLAST ANGAJEAZĂ:
REPREZENTANT VÂNZĂRI
Candidatul ideal
- Poseda o buna capacitate de lucru cu cifrele si are o gandire analitica;
- Viziune de ansamblu asupra mediului de afaceri romanesc
- Viitorul nostru coleg/colega trebuie sa aiba o atitudine pozitiva, dinamism, abilități superioare de comunicare (scris și verbal) și relaționare interpersonală;
- De asemenea, trebuie sa evidentieze un caracter diplomat si o fire responsabila;
- Cunoaste si utilizeaza corect tehnici de negociere dar si instrumentele financiar-contabile
- Are capacitatea de a evalua si de a lua decizii prompte
- Are capacitate de convingere si expunere argumentata.
- Proactiv in activitati orientate catre clienti.
- Spirit practic si orientare spre profit.
Descrierea postului:
– Construirea relaţiilor strategice care aduc noi surse de vânzări
– Descoperirea oportunităţilor
– Eficienţa in vânzare
– Administrarea şi protejarea portofoliului de clienţi
– Creşterea cifrei de afaceri
– Construirea relaţiilor strategice care aduc noi surse de vânzări
– Urmareste respectarea obligatiilor contractuale catre clienti
– Asigura rezolvarea cerintelor clientilor, concomitent cu sustinerea intereselor firmei
– Asigura calitatea serviciilor pre-vânzare si post vanzare
– Se implica in activitati orientate catre client, atat proactiv cat si reactiv;
NOI ITI OFERIM:
- Relații de muncă pe termen lung, corecte și loiale;
- Remunerații și bonusuri ridicate și motivante peste nivelul existent al pietii !!!
Dacă anunțul îndeplinește dorințele dvs. de realizare trimiteti cv-ul la mail resurseumane @electroplast.ro sau suna la 0743885696
SALES SUPPORT SPECIALIST
Candidatul ideal
- Poseda o buna capacitate de lucru cu cifrele si are o gandire analitica;
- Cunoasterea pachetului Microsoft Office (in special Outlook, Excel si Word), reprezinta o necesitate;
- Atitudine pozitivă, proactivitate și abilități superioare de comunicare și relaționare interpersonala;
- Fluenta in vorbire (candidatul trebuie sa vorbeasca si sa scrie corect gramatical);
- De asemenea, trebuie sa evidentieze un caracter diplomat, elegant, o fire responsabila;
- Punctualitatea și ținuta bussines sunt obligatorii.
Descrierea postului:
- Centralizeaza date, intocmeste rapoarte privind vanzarile si incasarile, mentine relatiile cu clientii, efectueaza corespondenta tehnica, comerciala, financiara;
- Primeste cereri de oferta pe e-mail si le transmite catre Managerul de zona sau Directorul Comercial;
- Introducerea informatilor in sistemul ERP de pe notele de comanda venite de la clienti;
- Emite facturi si se ocupa de distributia acestora catre client, precum si de monitorizarea platii acestora la termenele scadente;
- Furnizeaza la cerere informatii despre facturi si raspunde la diverse solicitari privind termenele si sumele de plata;
- Mentine in permanenta acuratetea materialelor privind ofertele de pret, si informeaza superiorul direct in cazul in care apar diferente.
- Ofera suport informational si asistenta telefonica clientilor;
- Verifica in permanenta stadiul comenzilor, si transmite informatiile catre echipa de vanzari;
- Se implica in alte activitati de orientare catre client, atat proactiv cat si reactiv;
- Intocmeste si pune la dispozitie rapoartele de vanzari, incasari pentru diferite departamente din companie;
- Respecta imaginea si politica companiei in relatia cu tertii;
- Identificarea și evaluarea nevoilor clienților pentru a soluționa toate solicitările venind din partea acestora.
- Oferirea unor informații precise, valide și complete, utilizând metodele specifice.
NOI ITI OFERIM:
- Relații de muncă pe termen lung, corecte și loiale;
- Remunerații și bonusuri ridicate și motivante peste nivelul existent al pietii !!!
Dacă anunțul îndeplinește dorințele dvs. de realizare trimiteti CV-ul la mail resurseumane @electroplast.ro sau suna la 0743.88.56.96.
COST CONTROLLER PRODUCTIE
Candidatul ideal
• Analitic, organizat, spirit de echipă, determinat in atingerea obiectivelor ,
• Experienţă minimă de 3 ani pe o poziţie similara, de preferinta in industrie;
• Experienţă în medii complexe, de preferinţă în mediul multinaţional.
• Principii de analiza economica, intelegere fluxuri de lucru .
• Bugetare şi raportare.
• Cunostinte si abilitati avansate de operare in Microsoft Excel.
Descrierea postului:
- Elaborează şi furnizeaza in timp util rapoarte pentru a sprijini monitorizarea performanţei afacerii: P&L, BS, WC, operatiuni de capital (core, non-core); rapoarte de eficienta fabrica;
- Pregăteste rapoarte periodice catre management la nivel de companie (analize financiare, monitorizare KPI);
- Construieste şi monitorizeaza bugetul anual (vanzari, productie, achizitii, personal, mentenanta, administratie, gestiune financiara) si previziunile lunare pentru a sprijini realizarea obiectivelor de afaceri;
- Sprijin pentru business: contribuie la furnizarea de date financiare, analiză şi asistenţă profesională, pentru a oferi o vedere exactă asupra situaţiei financiare a companiei;
- Respecta standardele de control intern: efectueaza revizii continue ale procedurilor de lucru, controale ale companiei şi măsuri de conformitate pentru a determina eventualele pericole sau încălcări ale conduitei.
- Auditeaza activitatea curenta (analiza fluxuri de lucru, procese) si propune masuri de imbunatatire procese si reducere costuri, obiectivul fiind crestera productivitatii si a eficientei;
- Efectueaza activitati de control asupra documentelor in care sunt consemnate operatiunile ce se refera la drepturi si obligatii patrimoniale,
- Analizeaza lunar cheltuielile directe de productie si a cheltuielile indirecte pe comenzi de productie, centre de cost si centre de profit.
- Analizeaza pretul de cost, determina si valideaza pretul minim de vanzare.
- Analizeaza pretul de cost ori de cate ori exista modificari ale materiilor prime din componenta retetei, a manoperei, a cheltuielilor cu utilitati, amortizare, cheltuieli de regie, cheltuieli generale;
- Analizeaza cheltuielile departamentale si alocarea acestora comparativ cu bugetul;
- Efectueaza de operatiuni specifice inchiderii de luna;
NOI ITI OFERIM:
- Relații de muncă pe termen lung, corecte și loiale;
- Remunerații și bonusuri ridicate și motivante peste nivelul existent al pietii !!!
Dacă anunțul îndeplinește dorințele dvs. de realizare trimiteti CV-ul la mail resurseumane @electroplast.ro sau suna la 0743.88.56.96
INGINER PRODUCȚIE
Candidatul ideal
- Aptitudini de management al oamenilor si concentrare asupra rezultatelor
- Experienta anterioara in coordonarea unei echipe de minim 30 persoane
- Cunostinte si abilitati avansate de operare in Microsoft Excel.
- Cunostinte operare ERP constituie avantaj
- Aptitudini excelente de planificare si organizare a productiei
- Cunostinte tehnice
- Cunoasterea limbii Engleze
Descrierea postului:
- Optimizarea procesului de productie
- Asigura realizarea productiei cerute la nivelul cantitativ si calitativ impus de standardele companiei si tine evidenta acesteia in vederea intocmirii rapoartelor de lucru
- Asigura imbunatatirea continua a calitatii si reducerea pierderilor si a rebutului
- Inregistreaza datele de pe flux si calculeaza manopera realizata in timpul de lucru alocat
- Raportarea cantitatii realizate si a timpilor de executie ,genereaza rapoarte privind productivitatea / produs / utilaj / norma timp
- Asigura conditiile optime tehnologice atat pentru testarea unor materii prime noi cât si pentru fabricarea unor produse inovative cerute de clienti.
- Supravegheaza permanent respectarea tehnologiilor de fabricatie si control a produselor
- Ia masuri in scopul inlaturarii abaterilor tehnologice
- Semnaleaza si vine cu solutii la diversele probleme tehnologice aparute in diferite faze in procesul de fabricatie
- Urmarirea productiei pe fluxul de fabricatie si asigurarea identificarii si trasabilitatii produselor
- Respectarea parametrilor de lucru de pe liniile de fabricatie: temperaturi, productivitate, consumuri
NOI ITI OFERIM:
- Relații de muncă pe termen lung, corecte și loiale;
- Remunerații și bonusuri ridicate și motivante peste nivelul existent al pietii !!!
Dacă anunțul îndeplinește dorințele dvs. de realizare trimiteti CV-ul la mail resurseumane @electroplast.ro sau suna la 0743.88.56.96.
Operatori cabluri electrice
Muncitorii necalificati vor fi instruiti si calificati la locul dе muncă, în functie dе aptitudini !
Candidatul ideal
Bune abilitati dе analiza si intelegere a proceselor tehnologice.
Abilitati dе comunicare, gandire logica, spirit dе initiativa.
Disponibilitate dе a lucra in ture.
Experienta anterioara intr-un mediu dе productie constituie avantaj.
In functiе dе calificаrea sa aptitudinile fiеcаrui candidat, se va realiza repartizarea in sеctiа undе poatе sа ofеrе cеl mаi bun rаndаmеnt.
Descrierea postului:
Opеreaza utilajele dе pе liniа dе fаbricatie, in cаntitаtilе si lа dimеnsiunilе stabilitе.
Vеrifica la intervale rеgulatе parametrii tehnici de operare ai utilajului, conform instructiunilor de lucru.
Regleaza utilajul pentru a obtine un produs de calitate, in conformitate cu cerintele din Fisa de Lansare-Executie.
Aduce sugestii de imbunatatire procesului de mentenanta si echipamentului de productie.
Oferim:
- Salariu atractiv (negociabil și avantajos, în functie de experienta in extrudare , infuniere, trefilare)
- Decontarea transportului pentru cei din afara orasului
- Tichete de masa pentru zilele lucrate
- Bonus prezenta lunar: 360
- Spor de productivitate lunar
- Spor de fidelitate de la 5% la 25%
- Spor de noapte 25%
- Prima de Pasti
- Cadouri si prima de Craciun
- Prima de concediu (zile de concediu de la 22 pana la 30 zile/an în functie de vechimea in muncă)
- Plata orelor suplimentare, ajutoare sociale, extra-zile libere legale – plătite
- Premii la final de an
ECONOMIST / CONTABIL
CANDIDATUL IDEAL
- absolvent studii economice (contabilitate);
- experienta de 3-5 ani in posturi similare in domeniul financiar-contabil;
- cunoasterea sistemului ERP, reprezinta un avantaj;
- abilitati de planificare, organizare si comunicare;
- persoana analitica, ordonata si responsabila;
- cunoasterea pachetului MS Office si a platformelor digitale
- cunoasterea limbii engleze – cel putin la nivel mediu;
- capabil/a de a lucra la termene si date limita.
DESCRIEREA JOBULUI
- intocmeste, prelucreaza documente contabile primare si asigura arhivarea acestora (facturare, deconturi de cheltuieli, documente legate de operatiuni cu numerar, etc);
- efectueaza inregistrari contabile;
- opereaza plati electronice in banca;
- efectueaza operatiuni specifice de inchidere de luna; intocmire declaratii fiscale;
- intocmeste rapoarte /situatii financiare;
- indeplinineste diverse sarcini primite de la Directorul Financiar Contabil.
NOI ITI OFERIM:
- Relații de muncă pe termen lung, corecte și loiale;
- Remunerații și bonusuri ridicate și motivante peste nivelul existent al pietii !!!
Dacă anunțul îndeplinește dorințele dvs. de realizare trimiteti cv-ul la mail : [email protected] sau sună la 0743.885.696.
***********************************
LEONI Bistriţa angajează
Muncitori cablaje auto, Tehnician mentenanță, Inginer calitate, Inginer Producție
MUNCITORI asamblare cablaje auto (m/f/d)
Provocarea ta:
- Citirea și respectarea instrucțiunilor de lucru specifice zonei
- Inserarea firelor în bloc/mufă
- Bandajarea firelor
- Montarea clip-urilor pe ramuri
- Respectarea cu strictețe a standardelor și cerințelor de calitate
Competențele tale:
- Absolvent studii medii
- Responsabilitate și spirit de echipă
- Disponibilitatea de a lucra în schimburi
Oferta noastră:
- Pachet salarial atractiv: salariul de încadrare de 2300 RON BRUT
- Primă de Paște + Crăciun + Concediu 2300 BRUT
- Bonus de performanță 200 RON
- Tichete de masă 15RON
- Ore suplimentare 200%
- Spor de noapte 25%
- Instruire profesională
- Transport în comun
Mai multe detalii se pot obține la LEONI Bistrita / Resurse Umane / Drumul Tarpiului Nr. 24, Telefon +40 (0) 751 257 671 email: [email protected]
Online: www.bit.ly/leoni_aplica
TEHNICIAN MENTENANȚĂ (m/f/d) – Poziții disponibile: 3
Sarcinile tale:
- Execuția sistematică a intreținerii echipamentelor tehnice în conformitate cu planul de mentenanță;
- Asigurarea reglajului de bază al echipamentelor;
- Instalarea mașinilor / utilajelor;
- Reducerea timpului de întrerupere prin asigurarea service-ului în timp util;
- Efectuarea necesarului privind piesele de schimb pentru echipamentele tehnice din dotare și actualizarea periodică în funcție de necesități;
Competențele tale:
- Studii: liceu / școală profesională cu profil tehnic
- Adept al muncii în echipă;
- Experiență minim 1 an în domeniu;
- Cunoștințe de operare pe calculator (avantaj);
- Program în schimburi
Oferta noastră:
- Pachet salarial atractiv care presupune: salariu fix, tichete de masă și bonus anual de performanță
- Pentru a sărbători evenimentele pe care le considerăm importante din an, acordăm Prime pentru Paște, concediu și Crăciun (însumând 1 salariu de încadrare), primă de 1 Iunie și diferite prime cu caracter social
- Zile libere plătite de companie pentru prezență neîntreruptă la locul de muncă și zile suplimentare de concediu de odihnă acordate în funcție de vechimea totală în muncă
- Ca să răsplătim fidelitatea angajaților în cadrul companiei, avem un sistem de fidelizare, care presupune un spor intre 3% și 12% din salariul de încadrare
- Instruire profesională și programe de dezvoltare a carierei, iar în acest sens facilităm accesul la resurse care te fac un profesionist mai bun. De exemplu, ai abonament lunar gratuit la una dintre cele mai mari biblioteci online, acces la cursuri online gratuite și planuri anuale de instruire și dezvoltare
- Discounturi la produse și servicii Orange
- Program de integrare cu o abordare mixtă de învațare (e-learning & instruire la locul de muncă), pentru a-ți facilita un start și o integrare cât mai bună în cadrul echipei
- Cantină în incinta fabricii
- Transport în comun și parcare gratuite
Mai multe detalii se pot obține pe www.leoni.ro, Secțiunea Joburi & Cariere
Gena Gheorghiu, Departamentul de Resurse Umane: +40 (0) 263-201.211
INGINER CALITATE EMO (m/f/d) – Poziții disponibile: 2
Provocarea ta:
- Verificarea implementării măsurilor corective și preventive;
- Menținerea contactului cu clienții/ furnizorii;
- Actualizarea statisticilor pentru clienți: 3D; 8D;
- Elaborarea și revizuirea planurilor de control;
- Implementare/ suport în procesele de auditare și folosire instrumente specifice: FMEA; PDCA;
- Analiza Paretto; FISHBONE; Deep Drill;
- Îmbunătățirea sistemului de calitate;
- Realizarea primei mostre;
- Reducerea costurilor cu asigurarea calității;
Competențele tale:
- Studii superioare profil tehnic;
- Limba Engleză nivel avansat; Limba Germană (constituie avantaj);
- Cunoștințe avansate utilizare PC;
- Cunoasterea fluxului de producție și a standardelor de calitate IATF 16949 :2016;
- Adept al muncii în echipă;
- Abilități de comunicare, organizare și coordonare;
- Abilități bune de analiză și rezolvare a problemelor;
- Capacitate de a lucra sub presiune;
Oferta noastră:
- Pachet salarial atractiv care presupune: salariu fix, tichete de masă și bonus anual de performanță
- Pentru a sărbători evenimentele pe care le considerăm importante din an, acordăm Prime pentru Paște, concediu și Crăciun (însumând 1 salariu de încadrare), primă de 1 Iunie și diferite prime cu caracter social
- Zile libere plătite de companie pentru prezență neîntreruptă la locul de muncă și zile suplimentare de concediu de odihnă acordate în funcție de vechimea totală în muncă
- Ca să răsplătim fidelitatea angajaților în cadrul companiei, avem un sistem de fidelizare, care presupune un spor intre 3% și 12% din salariul de încadrare
- Instruire profesională și programe de dezvoltare a carierei, iar în acest sens facilităm accesul la resurse care te fac un profesionist mai bun. De exemplu, ai abonament lunar gratuit la una dintre cele mai mari biblioteci online, acces la cursuri online gratuite și planuri anuale de instruire și dezvoltare
- Discounturi la produse și servicii Orange
- Program de integrare cu o abordare mixtă de învațare (e-learning & instruire la locul de muncă), pentru a-ți facilita un start și o integrare cât mai bună în cadrul echipei
- Cantină în incinta fabricii
- Transport în comun și parcare gratuite
Mai multe detalii se pot obține pe www.leoni.ro, Secțiunea Joburi & Cariere
Anamaria Pop, Departamentul de Resurse Umane: +40 (0) 263-201.207
INGINER PRODUCȚIE (m/f/d) – Poziții disponibile: 2
Sarcinile tale:
- Analiză documentație client
- Creare concept, sgtandardizare și implementare flux producție
- Procesarea, coordonarea si implementarea modificărilor tehnice de cablaj și componente;
- Analiza necesarului de materiale;
- Actualizare flux materiale conform modificărilor tehnice;
- Oferă suport pentru optimizarea procesului(ex: FMEA, evaluarea matricei cablajului);
- Participă la proiectele de îmbunătățire;
- Oferă suport la procesul de inventariere.
Competențele tale:
- Studii superioare (tehnice);
- MS-Office (Word, Excel) nivel mediu;
- Limba engleză nivel mediu, limba germană constituie un avantaj;
- Simț organizatoric
- Abilități de comunicare;
- Capacitate de lucru în echipe pluridisciplinare
- Spirit de analiză și sinteză
- Disponibilitate pentru delegații
Oferta noastră:
- Pachet salarial atractiv care presupune: salariu fix, tichete de masă și bonus anual de performanță
- Pentru a sărbători evenimentele pe care le considerăm importante din an, acordăm Prime pentru Paște, concediu și Crăciun (însumând 1 salariu de încadrare), primă de 1 Iunie și diferite prime cu caracter social
- Zile libere plătite de companie pentru prezență neîntreruptă la locul de muncă și zile suplimentare de concediu de odihnă acordate în funcție de vechimea totală în muncă
- Ca să răsplătim fidelitatea angajaților în cadrul companiei, avem un sistem de fidelizare, care presupune un spor intre 3% și 12% din salariul de încadrare
- Instruire profesională și programe de dezvoltare a carierei, iar în acest sens facilităm accesul la resurse care te fac un profesionist mai bun. De exemplu, ai abonament lunar gratuit la una dintre cele mai mari biblioteci online, acces la cursuri online gratuite și planuri anuale de instruire și dezvoltare
- Discounturi la produse și servicii Orange
- Program de integrare cu o abordare mixtă de învațare (e-learning & instruire la locul de muncă), pentru a-ți facilita un start și o integrare cât mai bună în cadrul echipei
- Cantină în incinta fabricii
- Transport în comun și parcare gratuite
Mai multe detalii se pot obține pe www.leoni.ro, Secțiunea Joburi & Cariere
Mariana Ababi, Departamentul de Resurse Umane: +40 (0) 263-201.252
Complexul Panoramic Colibița angajează
o Bucătar – 1 poziție liberă
o Barmani – 3 poziții libere
De când avem nevoie?
Cu cât ne cunoaștem mai repede, cu atât mai bine.
Dacă ai citit acest anunț și îți surâde ideea de a lucra cu noi, trimite un e-mail cu CV-ul tău la adresa: [email protected]. Detalii și informații suplimentare la numărul 0785.449.007
*************************
Îţi doreşti o schimbare în carieră? Noi îţi oferim oportunitatea de dezvoltare profesională în cadrul unei companii noi în plinã expansiune, cu sediul în Tiha Bârgăului!
ANGAJĂM MUNCITORI CALIFICAṬI în domeniul producţiei şi montajului mobilei
Candidatul ideal:
- Calificare în domeniu minim 1 an – constituie avantaj
- Experienţă în lucrul cu materiale precum PAL, MDF şi lemn masiv
- Cunoştinte de lucru cu utilajele şi materialele folosite în acest domeniu
- Persoană dinamică şi responsabilă, punctuală şi ambiţioasă
- Asigură realizarea lucrărilor planificate, respectând tehnologia propusă
- Abilităţi bune de planificare şi organizare
- Colaborează cu echipa pentru a obţine rezultate durabile.
Noi îţi oferim:
- Pachet salarial motivant
- Un mediu de lucru profesionist şi dinamic într-o companie în plină expansiune
- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată
- Plata punctuală a salariului.
Punct de lucru: localitate Tiha Bârgăului, jud. Bistriţa-Năsăud.
Persoanele interesate pot trimite Scrisoarea de intenţie şi C.V-ul pe adresa de e-mail: [email protected]. Se pot obține informații și la numărul de telefon 0785.222.020 – Ing. Prişcu Ṣerban
Termen limită de depunere a CV-urilor: 08 iulie 2021
Se asigură confidenţialitate la toate CV-urile trimise. Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.
*************************
SC IMP ROMANIA IND CO SA
– punct de lucru Bistrița (fosta Netex) – recunoscută în domeniul textilelor nețesute, angajează operatori la liniile de producție și Șef linie
Cerințe operatori la liniile de producție:
- Studii minime legale ;
- Disponibilitate pentru lucrul in 3 schimburi ;
- Experienta nu este necesara;
- Indemanare buna,persoane serioase si muncitoare;
Cerinte Șef linie:
- Studii liceale (de preferat tehnice);
- Foarte bune abilitati de comunicare si leadership;
- Abilitati de organizare si monitorizarea a unei activitati;
- Persoana dornica sa invete, sa se dezvolte din punct de vedere professional;
- Disponibilitate pentru lucrul in 3 schimburi ;
- Experienta nu este necesara;
Beneficii:
- Plata corecta si la timp a salariilor ;
- Tichete de masa ;
- Spor de noapte 25 % ;
- Plata orelor suplimentare 175%;
- Un numar de 24h liber platite;
- Bonusuri pentru merite deosebite ;
- Aliment suport (conserva de carne) ;
- Decontarea abonamentului de transport 50%;
Contact: telefon – 0263/23.48.42; 0756.15.17.77.
CV-urile se pot trimite pe email: [email protected]
*************************
TRANSMIXT Bistrița angajează / școlarizează șoferițe pentru transportul public local
În ton cu primăvara care se aproprie, compania Transmixt relansează oferta adresată doamnelor și domnișoarele pasionate de șofat! E vorba despre oferta de a deveni șoferițe de autobuz în Bistrița.
Încurajăm femeile să abordeze șoferia la nivel profesional!
Dacă nu ai carnetul auto categoria „D” te sprijinim noi să-l obții pentru a te alătura echipei noastre de șoferi/țe profesioniști/ste.
Condiții:
- vârsta minimă 24 de ani;
- deținătoare de permis auto categoria (cel puțin) B;
- pasiune pentru șoferie;
Dacă ai deja carnetul auto categoria „D” , profită de oportunitatea de a opta pentru o profesie inedită și provocatoare!
Ne poți contacta la telefon 0730.014.103 mail [email protected], Facebook/messenger: https://www.facebook.com/tmxbn.ro
Ne găsești în Bistrița, str. Crainimătului, nr. 3, sub pasarela nouă. Vino alături de noi și fii șoferiță de autobuz!
*************************
TRANSMIXT Bistrița
angajează șoferi profesioniști categoria „D” în vederea asigurării serviciului de transport public de persoane pe raza muncipiului Bistrița.
Dacă ești pasionat/ă de șoferie și mai ales dacă îți place să interacționezi cu oamenii, ești omul potrivit la locul potrivit!
Cerințele de bază ale postului
– Carnet auto categoria „D”
– Atestat profesional
Competențe:
- Să ai atenție distributivă în timpul șofatului și capacitate de a lua rapid decizii în trafic.
- Să ai o bună cunoaștere a mașinilor și a modului de funcționare a acestora, astfel încât să ai capacitatea de a identifica eventualele probleme tehnice.
- Să fii capabil/ă să comunici eficient și politicos, atât cu clienții, cât și cu șefii sau colegii tăi.
Oferim:
- salarii corecte,
- bonuri de masă,
- ținută de serviciu,
- condiții de lucru moderne,
- perfectionări / instruiri dedicate, alte avantaje specifice.
Ne poți contacta la telefon 0730-014-103 mail [email protected], Facebook/messenger: https://www.facebook.com/tmxbn.ro
Vino la sediul nostru să discutăm. Ne găsești în Bistrița, str. Crainimătului, nr. 3, sub pasarela nouă. Așteptăm să ne cunoaștem!
*************************