1.3 C
Bistrița
vineri, noiembrie 22, 2024

FilExpo – noul centru comercial din Bistrița, ELECTROPLAST, IMP România și LEONI fac ANGAJĂRI:

FilExpo, cel mai nou centru comercial din Bistrița face angajări. Electroplast caută inginer de producție, cost controller producție și un reprezentant de vânzări. Noi locuri de muncă sunt disponibile la IMP România (fosta Netex), iar în Tiha Bârgăului este nevoie de muncitori calificați. Leoni Bistrița angajează ingineri și muncitori cablaje auto. Se oferă pachet salarial motivant și contract de muncă pe perioadă nedeterminată.

                        **********************

CEL mai nou centru comercial din Bistrița – FilExpo – ANGAJEAZĂ: 

Lucrător comercial, casier, vânzător

CANDIDATUL IDEAL :

  • Experiență  anterioara în comerț
  • Responsabilitate și seriozitate
  • Orientare si deschidere către client

DESCRIEREA POSTULUI:

  • să îndeplinesti corect sarcinile specifice postului
  • să cunoști si să promovezi produsele comercializate de magazinele FilExpo
  • să raspunzi tuturor solicitărilor venite din partea clientilor privind produse si preturile
  • să dai dovada de promptitudine si amabilitate față de clienti
  • să contribui la asigurarea unei imagini bune a magazinului
  • să asiguri ordinea si curătenia pe spațiul de lucru si pe suprafata de vânzare

BENEFICII :

  • salariu atractiv
  • programe de instruire
  • mediu de lucru modern
  • posibilitatea de avansare

Contact: [email protected], Calea Clujului nr. 61 Bistrita, lângă benzinaria Socar

                                                   *************************

ELECTROPLAST ANGAJEAZĂ:

REPREZENTANT VÂNZĂRI 

Candidatul ideal

  • Poseda o buna capacitate de lucru cu cifrele si are o gandire analitica;
  • Viziune de ansamblu asupra mediului de afaceri romanesc
  • Viitorul nostru coleg/colega trebuie sa aiba o atitudine pozitiva, dinamism, abilități superioare de comunicare (scris și verbal) și relaționare interpersonală;
  • De asemenea, trebuie sa evidentieze un caracter diplomat si o fire responsabila;
  • Cunoaste si utilizeaza corect tehnici de negociere dar si instrumentele financiar-contabile
  • Are capacitatea de a evalua si de a lua decizii prompte
  • Are capacitate de convingere si expunere argumentata.
  • Proactiv in activitati orientate catre clienti.
  • Spirit practic si orientare spre profit.

Descrierea postului:

– Construirea relaţiilor strategice care aduc noi surse de vânzări
– Descoperirea oportunităţilor
– Eficienţa in vânzare
– Administrarea şi protejarea portofoliului de clienţi
– Creşterea cifrei de afaceri
– Construirea relaţiilor strategice care aduc noi surse de vânzări
– Urmareste respectarea obligatiilor contractuale catre clienti
– Asigura rezolvarea cerintelor clientilor, concomitent cu sustinerea intereselor firmei
– Asigura calitatea serviciilor pre-vânzare si post vanzare
– Se implica in activitati orientate catre client, atat proactiv cat si reactiv;

NOI   ITI OFERIM:

  • Relații de muncă pe termen lung, corecte și loiale;
  • Remunerații și bonusuri ridicate și motivante peste  nivelul existent al pietii !!!

Dacă anunțul  îndeplinește dorințele  dvs. de realizare trimiteti cv-ul la mail  resurseumane @electroplast.ro sau suna la 0743885696 

SALES SUPPORT SPECIALIST

Candidatul ideal 

  • Poseda o buna capacitate de lucru cu cifrele si are o gandire analitica;
  • Cunoasterea pachetului Microsoft Office (in special Outlook, Excel si Word), reprezinta o necesitate;
  • Atitudine pozitivă, proactivitate și abilități superioare de comunicare și relaționare interpersonala;
  • Fluenta in vorbire (candidatul trebuie sa vorbeasca si sa scrie corect gramatical);
  • De asemenea, trebuie sa evidentieze un caracter diplomat, elegant, o fire responsabila;
  • Punctualitatea și ținuta bussines sunt obligatorii.

Descrierea postului:

  • Centralizeaza date, intocmeste rapoarte privind vanzarile si incasarile, mentine relatiile cu clientii, efectueaza corespondenta tehnica, comerciala, financiara;
  • Primeste cereri de oferta pe e-mail si le transmite catre Managerul de zona sau Directorul Comercial;
  • Introducerea informatilor in sistemul ERP de pe notele de comanda venite de la clienti;
  • Emite facturi si se ocupa de distributia acestora catre client, precum si de monitorizarea platii acestora la termenele scadente;
  • Furnizeaza la cerere informatii despre facturi si raspunde la diverse solicitari privind termenele si sumele de plata;
  • Mentine in permanenta acuratetea materialelor privind ofertele de pret, si informeaza superiorul direct in cazul in care apar diferente.
  • Ofera suport  informational  si asistenta telefonica clientilor;
  • Verifica in permanenta stadiul comenzilor, si transmite informatiile catre echipa de vanzari;
  • Se implica in alte activitati de orientare catre client, atat proactiv cat si reactiv;
  • Intocmeste si pune la dispozitie  rapoartele de vanzari, incasari pentru diferite departamente din companie;
  • Respecta imaginea si politica companiei in relatia cu tertii;
  • Identificarea și evaluarea nevoilor clienților pentru a soluționa toate solicitările venind din partea acestora.
  • Oferirea unor informații precise, valide și complete, utilizând metodele specifice.

NOI   ITI OFERIM:

  •  Relații de muncă pe termen lung, corecte și loiale;
  •  Remunerații și bonusuri ridicate și motivante peste  nivelul existent al pietii !!!

Dacă anunțul  îndeplinește dorințele  dvs. de realizare trimiteti CV-ul la mail resurseumane @electroplast.ro sau suna la 0743.88.56.96. 

COST CONTROLLER PRODUCTIE 

Candidatul ideal

• Analitic, organizat, spirit de echipă, determinat in atingerea obiectivelor ,
• Experienţă minimă de 3 ani pe o poziţie similara, de preferinta in industrie;
• Experienţă în medii complexe, de preferinţă în mediul multinaţional.
• Principii de analiza economica, intelegere fluxuri de lucru .
• Bugetare şi raportare.
• Cunostinte si abilitati avansate de operare in Microsoft Excel.

Descrierea postului:

  • Elaborează şi furnizeaza in timp util rapoarte pentru a sprijini monitorizarea performanţei afacerii: P&L, BS, WC, operatiuni de capital (core, non-core); rapoarte de eficienta fabrica;
  • Pregăteste rapoarte periodice catre management la nivel de companie (analize financiare, monitorizare KPI);
  • Construieste şi monitorizeaza bugetul anual (vanzari, productie, achizitii, personal, mentenanta, administratie, gestiune financiara) si previziunile lunare pentru a sprijini realizarea obiectivelor de afaceri;
  • Sprijin pentru business: contribuie la furnizarea de date financiare, analiză şi asistenţă profesională, pentru a oferi o vedere exactă asupra situaţiei financiare a companiei;
  • Respecta standardele de control intern: efectueaza revizii continue ale procedurilor de lucru, controale ale companiei şi măsuri de conformitate pentru a determina eventualele pericole sau încălcări ale conduitei.
  • Auditeaza activitatea curenta (analiza fluxuri de lucru, procese) si propune masuri de imbunatatire procese si reducere costuri, obiectivul fiind crestera productivitatii si a eficientei;
  • Efectueaza activitati de control asupra documentelor in care sunt consemnate operatiunile ce se refera la drepturi si obligatii patrimoniale,
  • Analizeaza lunar cheltuielile directe de productie si a cheltuielile indirecte pe comenzi de productie, centre de cost si centre de profit.
  • Analizeaza pretul de cost, determina si valideaza pretul minim de vanzare.
  • Analizeaza pretul de cost ori de cate ori exista modificari ale materiilor prime din componenta retetei, a manoperei, a cheltuielilor cu utilitati, amortizare, cheltuieli de regie, cheltuieli generale;
  • Analizeaza cheltuielile departamentale si alocarea acestora comparativ cu bugetul;
  • Efectueaza de operatiuni specifice inchiderii de luna;

NOI   ITI OFERIM:

  • Relații de muncă pe termen lung, corecte și loiale;
  • Remunerații și bonusuri ridicate și motivante peste  nivelul existent al pietii !!!

Dacă anunțul îndeplinește dorințele dvs. de realizare trimiteti CV-ul la mail resurseumane @electroplast.ro sau suna la 0743.88.56.96 

INGINER  PRODUCȚIE 

Candidatul ideal

  • Aptitudini de management al oamenilor si concentrare asupra rezultatelor
  • Experienta anterioara in coordonarea unei echipe de minim 30 persoane
  • Cunostinte si abilitati avansate de operare in Microsoft Excel.
  • Cunostinte operare ERP  constituie avantaj
  • Aptitudini excelente de planificare si organizare a productiei
  • Cunostinte tehnice
  • Cunoasterea limbii Engleze

Descrierea postului:

  • Optimizarea  procesului de productie
  • Asigura realizarea productiei cerute la nivelul  cantitativ si calitativ impus de standardele companiei si tine evidenta acesteia in vederea intocmirii rapoartelor de lucru
  • Asigura imbunatatirea continua a calitatii si reducerea pierderilor si a rebutului
  • Inregistreaza datele de pe flux si calculeaza manopera realizata in timpul de lucru alocat
  • Raportarea cantitatii realizate si a timpilor de executie ,genereaza  rapoarte privind  productivitatea / produs / utilaj / norma timp
  • Asigura conditiile optime tehnologice  atat pentru testarea unor  materii prime noi cât si pentru fabricarea   unor produse inovative cerute de clienti.
  • Supravegheaza permanent  respectarea tehnologiilor  de fabricatie si  control a produselor
  • Ia masuri in  scopul inlaturarii abaterilor  tehnologice
  • Semnaleaza si vine cu solutii la diversele probleme tehnologice aparute in diferite  faze in procesul de fabricatie
  • Urmarirea  productiei pe  fluxul de fabricatie  si asigurarea  identificarii si trasabilitatii produselor
  • Respectarea parametrilor de lucru  de pe liniile de fabricatie: temperaturi, productivitate, consumuri

NOI   ITI OFERIM:

  •  Relații de muncă pe termen lung, corecte și loiale;
  •  Remunerații și bonusuri ridicate și motivante peste  nivelul existent al pietii !!!

Dacă anunțul îndeplinește dorințele  dvs. de realizare trimiteti CV-ul la mail resurseumane @electroplast.ro sau suna la 0743.88.56.96. 

Operatori cabluri electrice 

Muncitorii necalificati vor fi instruiti si calificati la locul dе muncă, în functie dе aptitudini !

Candidatul ideal

Bune abilitati dе analiza si intelegere a proceselor tehnologice.
Abilitati dе comunicare, gandire logica, spirit dе initiativa.
Disponibilitate dе a lucra in ture.
Experienta anterioara intr-un mediu dе productie constituie avantaj.
In functiе dе calificаrea sa aptitudinile fiеcаrui candidat, se va realiza repartizarea in sеctiа undе poatе sа ofеrе cеl mаi bun rаndаmеnt.

Descrierea postului:

Opеreaza utilajele dе pе liniа dе fаbricatie, in cаntitаtilе si lа dimеnsiunilе stabilitе.
Vеrifica la intervale rеgulatе parametrii tehnici de operare ai utilajului, conform instructiunilor de lucru.
Regleaza utilajul pentru a obtine un produs de calitate, in conformitate cu cerintele din Fisa de Lansare-Executie.
Aduce sugestii de imbunatatire procesului de mentenanta si echipamentului de productie.

Oferim:

  • Salariu atractiv (negociabil și avantajos, în functie de experienta in extrudare , infuniere, trefilare)
  • Decontarea transportului pentru cei din afara orasului
  • Tichete de masa pentru zilele lucrate
  • Bonus prezenta lunar: 360
  • Spor de productivitate lunar
  • Spor de fidelitate de la  5% la 25%
  • Spor de noapte 25%
  • Prima de Pasti
  • Cadouri si prima de Craciun
  • Prima de concediu (zile de concediu de la 22  pana la 30 zile/an în functie de vechimea in muncă)
  • Plata orelor suplimentare, ajutoare sociale ,extra-zile libere legale – plătite
  • Premii la final de an 

                                         ***********************************

AQUABIS SA Bistrita anunță concurs

pentru ocuparea a două (două) posturi de instalatori în cadrul Secției Distribuție Apă, Intervenții Bistrița și un (1) post de instalator în cadrul Secției Apă Canal Năsăud.

Condiții de participare :

  1. Calificare instalator cu certificat de calificare.

  2. Posesor permis de conducere categoria B (constituie avantaj)

Cererile de participare pot fi depuse pana la data de 16 iulie 2021, ora 13 la sediul SC AQUABIS SA , strada Parcului nr.1 Bistrita sau pe adresa de email [email protected].

 ***********************************

LEONI Bistriţa angajează

Muncitori cablaje auto, Tehnician mentenanță, Inginer calitate, Inginer Producție 

MUNCITORI  asamblare cablaje auto (m/f/d)

Provocarea ta:

  • Citirea și respectarea instrucțiunilor de lucru specifice zonei
  • Inserarea firelor în bloc/mufă
  • Bandajarea firelor
  • Montarea clip-urilor pe ramuri
  • Respectarea cu strictețe a standardelor și cerințelor de calitate

Competențele tale:

  • Absolvent studii medii
  • Responsabilitate și spirit de echipă 
  • Disponibilitatea de a lucra în schimburi

Oferta noastră:

  • Pachet salarial atractiv: salariul de încadrare de 2300 RON BRUT
  • Primă de Paște + Crăciun + Concediu 2300 BRUT
  • Bonus de performanță 200 RON
  • Tichete de masă 15RON
  • Ore suplimentare 200%
  • Spor de noapte 25% 
  • Instruire profesională
  • Transport în comun 

Mai multe detalii se pot obține la LEONI Bistrita / Resurse Umane / Drumul Tarpiului Nr. 24, Telefon +40 (0)  751 257 671 email: [email protected]

Online: www.bit.ly/leoni_aplica

TEHNICIAN   MENTENANȚĂ (m/f/d) – Poziții disponibile: 3

Sarcinile tale:

  • Execuția sistematică a intreținerii echipamentelor tehnice în conformitate cu planul de mentenanță;
  • Asigurarea reglajului de bază al echipamentelor;
  • Instalarea mașinilor / utilajelor;
  • Reducerea timpului de întrerupere prin asigurarea service-ului în timp util;
  • Efectuarea necesarului privind piesele de schimb pentru echipamentele tehnice din dotare și actualizarea periodică în funcție de necesități;

Competențele tale:

  • Studii: liceu / școală profesională cu profil tehnic
  • Adept al muncii în echipă;
  • Experiență minim 1 an în domeniu;
  • Cunoștințe de operare pe calculator (avantaj);
  • Program în schimburi

Oferta noastră:

  • Pachet salarial atractiv care presupune: salariu fix, tichete de masă și bonus anual de performanță
  • Pentru a sărbători evenimentele pe care le considerăm importante din an, acordăm Prime pentru Paște, concediu și Crăciun (însumând 1 salariu de încadrare), primă de 1 Iunie și diferite prime cu caracter social
  • Zile libere plătite de companie pentru prezență neîntreruptă la locul de muncă și zile suplimentare de concediu de odihnă acordate în funcție de vechimea totală în muncă
  • Ca să răsplătim fidelitatea angajaților în cadrul companiei, avem un sistem de fidelizare, care presupune un spor intre 3% și 12% din salariul de încadrare 
  • Instruire profesională și programe de dezvoltare a carierei, iar în acest sens facilităm accesul la resurse care te fac un profesionist mai bun. De exemplu, ai abonament lunar gratuit la una dintre cele mai mari biblioteci online, acces la cursuri online gratuite și planuri anuale de instruire și dezvoltare
  • Discounturi la produse și servicii Orange 
  • Program de integrare cu o abordare mixtă de învațare (e-learning & instruire la locul de muncă), pentru a-ți facilita un start și o integrare cât mai bună în cadrul echipei
  • Cantină în incinta fabricii
  • Transport în comun și parcare gratuite

Mai multe detalii se pot obține pe www.leoni.ro, Secțiunea Joburi & Cariere

Gena Gheorghiu, Departamentul de Resurse Umane: +40 (0) 263-201.211

INGINER  CALITATE  EMO (m/f/d) – Poziții disponibile: 2

Provocarea ta:

  • Verificarea implementării măsurilor corective și preventive;
  • Menținerea contactului cu clienții/ furnizorii;
  • Actualizarea statisticilor pentru clienți: 3D; 8D;
  • Elaborarea și revizuirea planurilor de control;
  • Implementare/ suport în procesele de auditare și folosire instrumente specifice: FMEA; PDCA;
  • Analiza Paretto; FISHBONE; Deep Drill;
  • Îmbunătățirea sistemului de calitate;
  • Realizarea primei mostre;
  • Reducerea costurilor cu asigurarea calității;

Competențele tale:

  • Studii superioare profil tehnic;
  • Limba Engleză nivel avansat; Limba Germană (constituie avantaj);
  • Cunoștințe avansate utilizare PC;
  • Cunoasterea fluxului de producție și a standardelor de calitate IATF 16949 :2016;
  • Adept al muncii în echipă;
  • Abilități de comunicare, organizare și coordonare;
  • Abilități bune de analiză și rezolvare a problemelor;
  • Capacitate de a lucra sub presiune;

Oferta noastră:

  • Pachet salarial atractiv care presupune: salariu fix, tichete de masă și bonus anual de performanță
  • Pentru a sărbători evenimentele pe care le considerăm importante din an, acordăm Prime pentru Paște, concediu și Crăciun (însumând 1 salariu de încadrare), primă de 1 Iunie și diferite prime cu caracter social
  • Zile libere plătite de companie pentru prezență neîntreruptă la locul de muncă și zile suplimentare de concediu de odihnă acordate în funcție de vechimea totală în muncă
  • Ca să răsplătim fidelitatea angajaților în cadrul companiei, avem un sistem de fidelizare, care presupune un spor intre 3% și 12% din salariul de încadrare 
  • Instruire profesională și programe de dezvoltare a carierei, iar în acest sens facilităm accesul la resurse care te fac un profesionist mai bun. De exemplu, ai abonament lunar gratuit la una dintre cele mai mari biblioteci online, acces la cursuri online gratuite și planuri anuale de instruire și dezvoltare
  • Discounturi la produse și servicii Orange 
  • Program de integrare cu o abordare mixtă de învațare (e-learning & instruire la locul de muncă), pentru a-ți facilita un start și o integrare cât mai bună în cadrul echipei
  • Cantină în incinta fabricii
  • Transport în comun și parcare gratuite

Mai multe detalii se pot obține pe www.leoni.ro, Secțiunea Joburi & Cariere

Anamaria Pop, Departamentul de Resurse Umane: +40 (0) 263-201.207

INGINER   PRODUCȚIE (m/f/d) – Poziții disponibile: 2

Sarcinile tale:

  • Analiză documentație client
  • Creare concept, sgtandardizare și implementare flux producție
  • Procesarea, coordonarea si implementarea modificărilor tehnice de cablaj și componente;
  • Analiza necesarului de materiale;
  • Actualizare flux materiale conform modificărilor tehnice;
  • Oferă suport pentru optimizarea procesului(ex: FMEA, evaluarea matricei cablajului);
  • Participă la proiectele de îmbunătățire;
  • Oferă suport la procesul de inventariere.

Competențele tale:

  • Studii superioare (tehnice);
  • MS-Office (Word, Excel) nivel mediu;
  • Limba engleză nivel mediu, limba germană constituie un avantaj;
  • Simț organizatoric 
  • Abilități de comunicare;
  • Capacitate de lucru în echipe pluridisciplinare
  • Spirit de analiză și sinteză
  • Disponibilitate pentru delegații

Oferta noastră:

  • Pachet salarial atractiv care presupune: salariu fix, tichete de masă și bonus anual de performanță
  • Pentru a sărbători evenimentele pe care le considerăm importante din an, acordăm Prime pentru Paște, concediu și Crăciun (însumând 1 salariu de încadrare), primă de 1 Iunie și diferite prime cu caracter social
  • Zile libere plătite de companie pentru prezență neîntreruptă la locul de muncă și zile suplimentare de concediu de odihnă acordate în funcție de vechimea totală în muncă
  • Ca să răsplătim fidelitatea angajaților în cadrul companiei, avem un sistem de fidelizare, care presupune un spor intre 3% și 12% din salariul de încadrare 
  • Instruire profesională și programe de dezvoltare a carierei, iar în acest sens facilităm accesul la resurse care te fac un profesionist mai bun. De exemplu, ai abonament lunar gratuit la una dintre cele mai mari biblioteci online, acces la cursuri online gratuite și planuri anuale de instruire și dezvoltare
  • Discounturi la produse și servicii Orange 
  • Program de integrare cu o abordare mixtă de învațare (e-learning & instruire la locul de muncă), pentru a-ți facilita un start și o integrare cât mai bună în cadrul echipei
  • Cantină în incinta fabricii
  • Transport în comun și parcare gratuite

Mai multe detalii se pot obține pe www.leoni.ro, Secțiunea Joburi & Cariere

Mariana Ababi, Departamentul de Resurse Umane: +40 (0) 263-201.252

Complexul Panoramic Colibița angajează

o Bucătar – 1 poziție liberă

o Barmani – 3 poziții libere

De când avem nevoie?

Cu cât ne cunoaștem mai repede, cu atât mai bine.

Dacă ai citit acest anunț și îți surâde ideea de a lucra cu noi, trimite un e-mail cu CV-ul tău la adresa: [email protected]. Detalii și informații suplimentare la numărul 0785.449.007.

*************************

Îţi doreşti o schimbare în carieră? Noi îţi oferim oportunitatea de dezvoltare profesională în cadrul unei companii noi în plinã expansiune, cu sediul în Tiha Bârgăului!

ANGAJĂM MUNCITORI CALIFICAṬI în domeniul producţiei şi montajului mobilei

Candidatul ideal:

  • Calificare în domeniu minim 1 an – constituie avantaj
  • Experienţă în lucrul cu materiale precum PAL, MDF şi lemn masiv
  • Cunoştinte de lucru cu utilajele şi materialele folosite în acest domeniu
  • Persoană dinamică şi responsabilă, punctuală şi ambiţioasă
  • Asigură realizarea lucrărilor planificate, respectând tehnologia propusă
  • Abilităţi bune de planificare şi organizare
  • Colaborează cu echipa pentru a obţine rezultate durabile.

Noi îţi oferim:

  • Pachet salarial motivant
  • Un mediu de lucru profesionist şi dinamic într-o companie în plină expansiune
  • Contract de muncă pe perioadă nedeterminată
  • Plata punctuală a salariului.

Punct de lucru: localitate Tiha Bârgăului, jud. Bistriţa-Năsăud.

Persoanele interesate pot trimite Scrisoarea de intenţie şi C.V-ul pe adresa de e-mail: [email protected]. Se pot obține informații și la numărul de telefon 0785.222.020 – Ing. Prişcu Ṣerban

Termen limită de depunere a CV-urilor: 08 iulie 2021

Se asigură confidenţialitate la toate CV-urile trimise. Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.

*************************

SC  IMP  ROMANIA  IND  CO SA

– punct de lucru Bistrița (fosta Netex) – recunoscută în domeniul textilelor nețesute, angajează operatori la liniile de producție și Șef linie

Cerințe operatori la liniile de producție:

  • Studii minime legale ;
  • Disponibilitate pentru lucrul in 3 schimburi ;
  • Experienta nu este necesara;
  • Indemanare buna,persoane serioase si muncitoare;

Cerinte Șef linie:

  • Studii liceale (de preferat tehnice);
  • Foarte bune abilitati de comunicare si leadership;
  • Abilitati de organizare si monitorizarea a unei activitati;
  • Persoana dornica sa invete, sa se dezvolte din punct de vedere professional;
  • Disponibilitate pentru lucrul in 3 schimburi ;
  • Experienta nu este necesara;

Beneficii:

  • Plata corecta si la timp a salariilor ;
  • Tichete de masa ;
  • Spor de noapte 25 % ;
  • Plata orelor suplimentare 175%;
  • Un numar de 24h liber platite;
  • Bonusuri pentru merite deosebite ;
  • Aliment suport (conserva de carne) ;
  • Decontarea abonamentului de transport 50%;

Contact: telefon – 0263/23.48.42; 0756.15.17.77.

CV-urile se pot trimite pe email: [email protected]

*************************

*************************

TRANSMIXT Bistrița angajează / școlarizează șoferițe pentru transportul public local

În ton cu primăvara care se aproprie, compania Transmixt relansează oferta adresată doamnelor și domnișoarele pasionate de șofat! E vorba despre oferta de a deveni șoferițe de autobuz în Bistrița.

Încurajăm femeile să abordeze șoferia la nivel profesional!

Dacă nu ai carnetul auto categoria „D” te sprijinim noi să-l obții pentru a te alătura echipei noastre de șoferi/țe profesioniști/ste.

Condiții:

  • vârsta minimă 24 de ani;
  • deținătoare de permis auto categoria (cel puțin) B;
  • pasiune pentru șoferie;

Dacă ai deja carnetul auto categoria „D” , profită de oportunitatea de a opta pentru o profesie inedită și provocatoare!

Ne poți contacta la telefon 0730.014.103 mail [email protected], Facebook/messenger: https://www.facebook.com/tmxbn.ro

Ne găsești în Bistrița, str. Crainimătului, nr. 3, sub pasarela nouă. Vino alături de noi și fii șoferiță de autobuz!

*************************

TRANSMIXT Bistrița

angajează șoferi profesioniști categoria „D” în vederea asigurării serviciului de transport public de persoane pe raza muncipiului Bistrița.

Dacă ești pasionat/ă de șoferie și mai ales dacă îți place să interacționezi cu oamenii, ești omul potrivit la locul potrivit!

Cerințele de bază ale postului

– Carnet auto categoria „D”

– Atestat profesional

Competențe:

  • Să ai atenție distributivă în timpul șofatului și capacitate de a lua rapid decizii în trafic.
  • Să ai o bună cunoaștere a mașinilor și a modului de funcționare a acestora, astfel încât să ai capacitatea de a identifica eventualele probleme tehnice.
  • Să fii capabil/ă să comunici eficient și politicos, atât cu clienții, cât și cu șefii sau colegii tăi.

Oferim:

  • salarii corecte,
  • bonuri de masă,
  • ținută de serviciu,
  • condiții de lucru moderne,
  • perfectionări / instruiri dedicate, alte avantaje specifice.

Ne poți contacta la telefon 0730-014-103 mail [email protected], Facebook/messenger: https://www.facebook.com/tmxbn.ro

Vino la sediul nostru să discutăm. Ne găsești în Bistrița, str. Crainimătului, nr. 3, sub pasarela nouă. Așteptăm să ne cunoaștem!

*************************

Bistrițeanul.ro a pregătit angajatorilor o ofertă specială dedicată anunțurilor de acest tip. Cere oferta printr-un mail pe adresa [email protected] sau la tel. 0728.237.215.

ARTICOLE SIMILARE

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele Știri

Sponsorizate

Noua colecție de iarnă, la DYA Cool Fashion: Se poartă gecile și paltoanele cu gulere de blană! Găsiți inclusiv mărimi mari 6XL sau 60-62

Magazinul DYA COOL FASHION este cunoscut în rândul bistrițencelor că aduce haine de calitate, elegante sau...

MATEROM AUTOMOTIVE angajează Facturist organizat și atent la detalii

Compania MATEROM AUTOMOTIVE este în căutarea unui Facturist organizat și atent la detalii, pentru a se alătura echipei noastre. Vei fi responsabil/ă de gestionarea activităților legate de facturare, înregistrarea documentelor contabile și menținerea unei comunicări eficiente cu clienții și colegii.

O armă reală – PREMIUL oferit de Poligon Tactical Defense Bistrița la concursul care marchează primul an de existență

Singurul poligon de trageri indoor din județ s-a deschis acum un an, la Bistrița. Dar băieții...