2 C
Bistrița
miercuri, noiembrie 27, 2024

Se pregătește un brand al județului! Cât ne costă noua „identitate”

Anul acesta, Bistrița-Năsăud va avea propriul brand. De acest proiect se ocupă Consiliul Județean, care a și prins bani în acest sens, în bugetul de investiții pentru anul 2017.

Astfel, pentru servicii de creație și producție în vederea realizării constructului de brand al județului Bistrița-Năsăud, instituția a alocat nu mai puțin de 200.000 de lei.

Deocamdată nu se știe care este direcția urmată de Consiliul Județean în acest sens, lăsând sarcina construirii brandului, cel mai probabil, pe mâna specialiștilor. Până acum, simbolul promovat de instituție sub formă de semn de intrare în județ a fost o pană de păun stilizată. Penele de păun însoțesc clopurile din zona Năsăudului.

ARTICOLE SIMILARE

Ultimele Știri

Sponsorizate

Vrei să ai o vizibilitate optimă, indiferent de vreme? Schimbă la timp ștergătoarele

Vrei să ai o vizibilitate optimă, indiferent de vreme? Schimbă la timp ștergătoarele. La Materom Skoda ai parte de reduceri speciale valabile până în 31 decembrie!

Se fac angajări la Cabinet Psiholog-Psihoterapeut Rozalia Şutea, MasterFoam, RCB Electro și Delice Pan

Cabinet Psiholog-Psihoterapeut Rozalia Şutea își mărește echipa. Se oferă pregătire și suport complet pentru dezvoltarea în lucrul cu copiii neurotipici. Brutăria Delice Pan angajează inginer tehnolog în industria alimentară, iar GB Instaplan  caută sudori, instalatori, electricieni și lăcătuși. Oferta completă, mai jos: 

Noua colecție de iarnă, la DYA Cool Fashion: Se poartă gecile și paltoanele cu gulere de blană! Găsiți inclusiv mărimi mari 6XL sau 60-62

Magazinul DYA COOL FASHION este cunoscut în rândul bistrițencelor că aduce haine de calitate, elegante sau...