Gabriel Lazany, managerul Spitalului Județean de Urgență vrea să renunțe la chestionarele de satisfacție clasice, pe hârtie, în detrimentul celor trimise prin SMS, după externare. Cum explică decizia:
Prezent la Bistrițeanul Live, managerul Spitalului Județean de Urgență Bistrița Gabriel Lazany a precizat că ar vrea să renunțe la chestionarele de satisfacție clasice, aplicate celor internați în unitatea medicală.
Acestea ar urma să fie înlocuite cu un chestionar trimis prin SMS, însă după externare. Lazany crede că cei astfel cei internați au o viziune mai obiectivă cu privire la serviciile primite la spital.
„Cred ca vor avea un feed back bun, pentru că dupa ce te-ai externat gândesti mult mai lipede lucrurile. Acum numai în spital se completează. Chestionarele de satisfactie se dau pacienților o dată la trei luni, la fiecare pacient”, a explicat Gabriel Lazany.
Acesta a mai spus că nemulțumirile pacienților țin de lucruri mărunte, ușor corectabile.
„Actul medical nu-l poate aprecia, se lasă cu toată încrederea în mâna specialistului, poate aprecia dacă s-a vorbit frumos cu el, partea de comunicare, dacă mâncarea este bună, dacă spitalul este curat. Peste 80% dintre ele sunt corectabile fără niciun efort financiar”, a completat managerul spitalului.
Întreaga emisiune o puteți urmări mai jos: