În plină criză de coronavirus, în întreaga țară personalul medical își dă demisia de frica infecției cu COVID-19. În Bistrița însă, Spitalul Județean de Urgență angajează în regim de urgență doi medici în specialitatea medicină de laborator și 20 de infirmiere.
Personalul medical din întreaga țară alege să demisioneze de frica infecției cu coronavirus. În Bistrița două asistente și-au depus demisia. Despre acest subiect puteți reciti AICI:
În vreme de criză managerul Spitalului de Urgență Bistrița-Năsăud anunță angajări în regim de urgență, pe perioadă determinată de 6 luni. Se caută doi medici – rezident ultimul an, specialist sau primar, în specialitatea medicină de laborator și 20 de infirmiere debutante pentru Secția Boli Infecțioase – corp 1, corp 2 din locația str. Alba Iulia și etaj 4 din locația B-dul General Grigore Bălan nr. 43.
„Angajăm doi medici noi. Am găsit un medic care va veni de la Oradea, dar pe sistem va lucra personalul din laboratorul spitalului. Sistemul este complet automat, iar cu instructajul care se va face la punerea în funcțiune nu cred că va fi o problemă în utilizarea în condiții de siguranță a acestuia.”, a declarat Gabriel Lazany într-o conferință de presă susținută în curtea spitalului. Întreaga declarație poate fi urmărită în materialul video de la finalului articolului.
În cazul medicilor la angajare se cer următoarele documente:
- Cerere de angajare;
- Act de identitate în termen de valabilitate;
- Diplomă de licenţă;
- Ordin de confirmare ca medic rezident/specialist/primar;
- Certificat de membru al Colegiului Medicilor din România, în specialitatea medicină de laborator;
- Aviz anual;
- Asigurare de răspundere civilă;
- Cod parafă pentru medic specialist sau primar;
- Documente care atestă vechimea totală în muncă (copie carte de muncă, adeverință/e angajator, raport REVISAL etc.);
- Extras cont IBAN;
- Cazier judiciar;
- Certificat medical din care să rezulte că este apt din punct de vedere fizic și neuropsihic pentru exercitarea activității medicale.
Toate actele prevăzute mai sus vor fi transmise pe umătoarele adrese de e-mail: [email protected] sau [email protected]
Pentru infirmiere se cer următoarele documente:
- Cerere de angajare;
- Actul de identitate în termen de valabilitate;
- Curriculum Vitae;
- Copia diplomei de absolvire a minim 8 clase/certificatului/adeverinței de studii de specialitate și foaia matricolă;
- Cazier judiciar;
- Documente care atestă vechimea totală în muncă (copie carte de muncă, adeverință angajator, raport REVISAL etc.).
Toate actele prevăzute mai sus vor fi transmise pe umătoarea adresă de mail: [email protected]