Din septembrie anul trecut, vicepreședintele Consiliului Județean Vasile Puica are o consilieră suplă, blondă, cu care s-a afișat prima dată la concertul de Bobotează. Într-un răspuns oferit Bistrițeanul.ro, Consiliul Județean precizează că aceasta a fost angajată pe baza cererii, fără vreun concurs…
La concertul de Bobotează, în primul rând, între vicepreședintele Consiliului Județean Vasile Puica și primarul Bistriței Ovidiu Crețu se bucura de muzica clasică o nouă consilieră, angajată la CJ în septembrie anul trecut.
Este vorba despre Diana Ursa, noua consilieră a vicepreședintelui Consiliului Județean Vasile Puica. După cum a arătat Bistrițeanul.ro în urmă cu o săptămână, aceasta are un masterat în Matematică Didactică, obținut la Universitatea de Nord din Baia Mare. Mai multe despre consiliera vicelui puteți citi AICI.
Bistrițeanul.ro a solicitat Consiliului Județean câteva informații despre cum a ajuns Diana Ursa în instituție, ce salariu încasează și ce atribuții are. Astfel, potrivit răspunsului remis de Consiliul Județean, Diana Ursa a ajuns în instituție pe baza unei cererei a noului său șef… nu în urma participării la vreun concurs.
„Conform Hotărârii Consiliului Județean Bistrița-Năsăud nr. 2016/2017 privind stabilirea salariilor de bază aferente funcţiilor publice și funcțiilor contractuale din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean Bistriţa-Năsăud, Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Bistriţa-Năsăud și Serviciului Public Comunitar de Evidență a Persoanelor al județului Bistrița-Năsăud, cu modificările și completările ulterioare, salariul de bază brut al consilierului din cadrul Cabinetului vicepreședintelui Consiliului Județean 1, este de 5748 lei”, se mai arată în răspunsul Consiliului Județean.
Diana Ursa nu merge în mână cu 5.748 de lei lunar, acela fiind salariu brut, ci doar cu 3.362 de lei. Ce face de acești bani?
Ei bine, organizează ședințele de lucru ale vicepreședintelui, îi elaborează agenda de activități, furnizează informații și relații cu caracter public privind activitatea acestuia, face programul de vizite și întâlniri oficiale sau îndeplinește atribuții de secretariat și protocol.