Primăria Bistrița a alocat nu mai puțin de 400.000 de lei pentru 5 panouri publicitare. Primarul Ioan Turc a argumentat această investiție imporantă cu faptul că municipalitatea va câștiga bani închiriind aceste panouri publicitare.
Primăria Bistrița va cumpăra anul acesta 5 panouri publicitare „high-tech”. Nu mai puțin de 400.000 de lei a alocat instituția pentru această investiției. Consilierul local PSD Augusta Săsărman a precizat în ședința de Consiliu Local că sumele alocate pentru asta sunt exagerate.
Primarul Ioan Turc a precizat că nu este vorba despre panouri clasice, ci unele cu LED, mai vizibile.
„Sunt, din punctul meu de vedere, necesare în Bistrița. Discutăm despre o schimbare de paradigmă. Pe lângă toate panourile clasice, noi ne dorim să avem panouri cu LED. Eu văd aceste panouri și ca centre de profit. Municipalitatea va câștiga bani din aceste panouri, din contractarea de spații pentru publicitate stradală”, a explicat primarul Ioan Turc, la ședința de Consiliu Local.
…astept sa le vad in intersectii, sensuri giratorii, in fata spitalului, pe blocuri, pe dealuri si in bugetul primariei , bani cu care vom face un procent important din centura bistritei
Cumparam cu 80.000 ceva ce costa 20.000 si ne asteptam apoi sa facem profit.
Si ce sa afisam pe aceste panouri ?
Situatia COVID si pretul la benzina, curent si gaze ?
Intre timp celelalte zeci de panouri din fonta plasate de O. Cretu prin tot orasul, pe toate pasajele, pe pietonal, si in Parc stau goale si manjite cu dungi negre si colorate din tuburile cu spray auto.
e jale cu aceste panouri fara nici un rost plasate de-a moaca.