CONCERT: Mike Godoroja & Blue Spirit vor veni la Sinagoga din Bistriţa joi, 24 mai, ora 19:00. Preţul unui bilet: 15 RON. Pentru elevi, studenţi şi pensionari 10 RON | FARMACII DE GARDĂ: Joi 17 mai - CLEMATIS - Str.Ghe. Pop de Basesti nr. 3. Vineri 18 mai - SANOVIL - B-dul Independentei (Big) | RADAR: Municipiul Bistriţa: 6:00 - 14:00, 14:00 - 22:00, 22:00 - 06:00 pe străzile: Calea Moldovei, Drumul de Centură, Strada Libertaţii, Bulevardul Republicii, Unirea, Viişoara | RADAR: Între 6.00 și 14.00, pe DN 17, la Prundu Bârgăului, Josenii Bârgăului, Bistriţa, Şieu-Măgheruş, Beclean, Ciceu-Mihăieşti şi pe DN 17 D între Năsăud, Salva şi Chiuza | RADAR: De la 14.00 la 22.00, pe DN 17, în Tiha Bârgăului, Josenii Bârgăului, Bistriţa, Şieu-Măgheruş, Şintereag, Beclean, Uriu şi pe DN 17 C, între Năsăud şi Salva | Cursul valutar BNR: 1 EURO = 4.4463 RON | 1 USD = 3.4987 RON | 1 GBP = 5.5669 RON | 1 CHF = 3.7020 RON | |

RECOMANDĂRI
Firma de modelling care a ţepuit sute de bistriţeni a scăpat cu un avertisment
Constantin Florian va fi noul şef al Direcţiei pentru Sport şi Tineret
Pompierii voluntari au golit subsolurile Bistriţei
Raoul Zanca este primul şef de deconcentrate schimbat din funcţie
VIDEO: Motociclist accidentat grav

  258 vizitatori online

CELE MAI CITITE STIRI
11.05.12 - POVEŞTILE DE LA ANDREI: Anii 2000 la Colegiul Naţional „Andrei Mureşanu”
14.05.12 - POVEŞTILE DE LA ANDREI. „Andrei Mureşanu” şi laboratoarele sale: Laboratorul de chimie
12.05.12 - Punct şi de la capăt. Nastasia Bob e prima femeie prefect de Bistriţa-Năsăud
17.05.12 - VIDEO: Motociclist accidentat grav
14.05.12 - Ani Bob, prima zi în Prefectură
16.05.12 - O Veneţie românească! Beciurile Bistriţei au intrat la apă.
16.05.12 - POVEŞTILE DE LA ANDREI: Laboratorul de fizică din CNAM
11.05.12 - Familia artistei, exclusă de la organizarea Festivalului „Valeria Peter Predescu”
14.05.12 - Garda de Mediu ține de 6 firmelor. Şefii susţin „că aşa e normal”
15.05.12 - Şomodean păstrează Baza de agrement de la Lac

REDACȚIA:
Tel: 0731-338215
Fax: 0363-814306
Email: redactia@bistriteanul.ro
Redactor Șef - Raluca Nechiti
PUBLICITATE
publicitate@bistriteanul.ro
Mobil: 0733-052215
JURIDIC
Redacția beneficiază de serviciile Cabinetului de avocatură ARIS CUPȘA, Bistrița, Baba Novac, nr 9, tel 0742-766078, fax 0263-210015


Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate

EDITORIAL: Lasati-l in pace pe Padureanu

18/01/2011 13:41:16 SPORTUL BISTRITEAN  
Nu cred deloc in varianta unei societati pe actiuni, ca idee salvatoare pentru Gloria in 2011. Ci ca o transformare fireasca, necesara la un moment dat, cand nu va mai fi Padureanu. Sigur ca organizarea actuala, ca o societate non profit, pe langa care mai graviteaza alte cateva societati cu mai mult sau mai putin profit, nu mai poate continua mult

Sunt expirate multe dintre mecanismele unei astfel de structuri si ele nu mai pot fi acordate cu nevoile din economia europeana.

Insa, unul dintre secretele reusitei bistritene in domeniul fotbalului a fost tocmai aceasta forma de organizare. Poate chiar cheia rezistentei Gloriei in prima divizie din 90 incoace. Mana libera acordata presedintelui Jean Padureanu, decizia si increderea unanima incredintata Lordului, care a facut ce-a stiut el pentru binele echipei, au fost esentiale pana acum.

Cu mijloace ortodoxe sau neortodoxe, legale sau la limita legalitatii, transparente sau mai putin transparente, Padureanu a tinut echipa in prima liga. Luptandu-se cu toate armele intr-o jungla extrem de deasa cum a fost si probabil va mai fi fotbalul romanesc. Nu cred ca o societate pe actiuni sau un SRL cu mai multi actionari in care sa-si fi bagat nasul si altii ar fi dat aceleasi rezultate. Si sunt aproape convins ca vremurile astea grele ar spulbera in doi timpi si trei miscari orice alt forma de organizare a clubului.

Daca-i impunem lui Padureanu fiecare pas prin AGA sau printr-un Consiliu de Administratie adevarat (nu de forma cum e cel actual), ne putem lua adio de la fotbalul mare. Orice investitor, fie el suporter de rand care cumpara o actiune vrea profit, vrea putere de decizie, vrea performanta. Dupa parerea mea, astea nu se puteau realiza pana acum la Bistrita mai mult decat in stilul lui Padureanu. Si nu o sa se poata nici in urmatorii ani, la cum evolueaza lucrurile in Romania.

Investitorii vin, baga si asteapta sa scoata repede. Din Gloria Bistrita, adica dintr-un club plasat acolo unde se agata harta in cui, se pot da doar tunuri la ora asta. Nici cadrul economic din Romania, nici puterea financiara a locurilor, nici mediul fotbalistic din tara noastra nu imbie la o afacere profitabila si performanta intr-un cadru perfect transparent si legal.

Daca vrem sa o luam de la inceput, sa radem tot si sa construim un club dupa standarde occidentale, atunci sa dam unda verde societatii pe actiuni. Insa nu avem nici o garantie ca sacalii nu vor daraburi si ucide prada cat ai clipi, fiindca se vor gasi destui flamanzi care sa dea tarcoale Gloriei. Si-apoi exista riscul sa ne chinuim la fel intr-o economie bolnava cum e a Romaniei si sa riscam sa nu mai ajungem niciodata in Divizia A.

Insa, daca vrem sa ne mai folosim de Jean Padureanu cate zile va mai avea, de experienta lui uriasa, de relatiile si de iscusinta lui iesita din comun in acest domeniu, atunci ar trebui sa lasam lucrurile asa cum sunt. Macar pana se va mai inzdraveni un pic mediul economic general. Si sa-i dam o mana de ajutor exact ca unui bunic care ne poate invata multe, care ne duce copiii la gradinita, care are grija de casa, dar care nu se mai descurca cu pensia. Sa-l lasam in pace pe Padureanu. Sa nu-l imbatam de cap la 75 de ani, daca mai vrem cativa ani de fotbal in prima liga. Si-apoi, dupa ce nu va mai fi, avem vreme de experiente si manevre de toate felurile, ca oricum nu vom mai reusi vreodata sa tinem fotbalul bistritean acolo unde l-a tinut el.

Adrian Linca

www.sportulbistritean.ro

4015 vizualizari


CLUBUL GLORIA
  (16/02/2011 10:27:00)
[ democratul ]
LA CE NE AJUTA PE NOI BISTRITENII , EXISTENTA ACESTUI CLUB DE FOTBAL ? REALITATEA ESTE CA STADIONUL CARE A FOST DONAT CLUBULUI A DEVENIT UN LOC DE INJURATURI UNDE NU TE POTI DUCE CU IUBITA SAU COPIII...!!! ESTE ADEVARAT CA PADUREANU IN 20 DE ANI A PATRUNS IN CLUBUL CELOR 300 DE BOGATI ??
padureanu
  (12/02/2011 18:47:30)
[ andrei ]
Stergeti articolul ca mi se face greata!!!!!!!!!!!!!!!
ba voi nu stiti despre ce vorbiti
  (25/01/2011 20:02:25)
[ bogdan ]
sa va fie rusine pentru ca nu stiti despre ce vorbiti.Caracteristic romanului fara pic de minte si precum vorba lui CARAGIALE "Noi cu cine votam????????????????????
@ Adrian Linca
  (25/01/2011 16:14:54)
[ Alex. K ]
Stimate,vorbesti mult in trecut.Prezentul,aici si acum e important nu amintirile!!! Si daca zici :"... macar pana se va mai inzdraveni un pic mediul economic general." atunci deschide ochii si te mai uita prin oras,cum arata! Sint si eu fotbalist pasionat, infrastructura orasului sta insa in prima linie si dupa aceea vine,EVENTUAL ceea a Gloriei!! Noi nu traim pe gazon ci in oras... ! Nu ii trebuie lui "mana noastra de ajutor" ci lingailor lui care sint acum la putere... Cu respect!
@mercantil
  (23/01/2011 20:13:42)
[ Alexandru ]
vom trai si vom vedea...in ceea ce priveste firma care sustina clubul trebuie sa astepti pana in iunie-iulie si fiind un impatimit al fotbalului vei afla printre primii despre aceasta firma.:)
:O)
  (22/01/2011 23:13:22)
[ Balonul e oval ]
Bre, mercantil, mari necazuri iti umbla pe schinare... Tot ai transpirat la subrat de-atatea explicatii. Mai respira si tu...
gloria
  (22/01/2011 19:57:41)
[ mercantil ]
Parcursul din Cupa Romaniei depinde de cum stam in campionat la ora semifinalei cu Dinamo. Daca nu stam pe roze s-ar putea sa nu opunem rezistenta lui Dinamo in Cupa, dar sa luam punct sau puncte in campionat la meciul din "Groapa". Intelegi tu. Daca se joaca pe bune orice e posibil, ba indraznesc sa spun ca avem prima sansa. Traim, vedem...
gloria
  (22/01/2011 19:52:30)
[ mercantil ]
Rcs-Rds a venit cu cea mai buna oferta, a licitat cel mai mare pret pentru drepturile tv, dar a pus conditia ca valorile contractuale sa se acordeze cu pretul euro de la data semnarii contractului. Doar cluburile au avut de pierdut pe seama asta, dar au si castigat prin prisma faptului ca Rcs-Rds oferise cea mai buna suma pe drepturi. Nu e o scapare a juristilor LPF, e prea harsit Dragomir ca sa fie prostit de oricine, doar ca asa s-a convenit.
gloria
  (22/01/2011 19:44:42)
[ mercantil ]
Sunt tare curios despre ce firma care e capabila sa sustina Gloria vorbesti. Care e firma aia care poate ingloba puterea economico-financiara a Rombatului, Politubului, Teraplastului etc. in cadrul sau? E vorba de o multinationala? De o companie de gaz? Sau poate de un om politic puternic? Legat de drepturile tv: asa s-a convenit la semnarea contractului intre Rcs-Rds, LPF si cluburi, ca sumele sa fie platite la cursul din data semnarii contractului. Rcs-Rds a venit cu cea mai buna...
gloria
  (22/01/2011 19:32:08)
[ mercantil ]
Si-au dat seama valutistii pe ce mina de aur pun mana daca semneaza brazilianul cu firma lor de impresariat. Moraes daca era la o echipa in Bucuresti si era impresariat de verii Becali i se facea reclama in exces, pana la saturatie, iar apoi era vandut pe cel putin suma pe care a plecat Stancu. Gata cu Moraes:) De vorbit te asigur ca nu vorbesc din interior! Sunt doar un impatimit al sportului, cu predilectie al fotbalului. Sunt tare curios despre ce firma care e capabila sa sustina...
gloria
  (22/01/2011 19:13:19)
[ mercantil ]
Deci Gloria nu-si permite luxul de a face astfel de greseli, sa vanda jucatori si sa aloce toti banii din vanzari pentru cumpararea altor jucatori. Asta merge la cluburile mari. Legat de Moraes, nu te indoi de valoarea lui, asta e peste toti stancii, surzii, bilascii sau kapetanosii, doar ca nu are reclama facuta si nici oamenii potriviti sa-i vanda imaginea cum trebuie. I-au zis verii ciobanului lui Moraes ca-l aduc la Steaua in secunda 2 daca semneaza procura de reprezentare cu ei.
gloria
  (22/01/2011 19:00:26)
[ mercantil ]
il vinzi si iei 5 mai ieftini. Pai sa investesti toti banii de pe urma unui transfer tot in transferuri e o greseala in cazul unui club mic ca Gloria. Dai un milion pe 5 jucatori. Cati it confirma? Ce contracte cer? Il vinzi pe Moraes cu un milion, aloci 150.-200.000 cel mult pe transferuri, de restul platesti contracte, prime etc. Gloria asa a trait tot timpul, a cumparat ieftin si putin si a vandut apoi scump. Asta e cheia la un club mic.
gloria
  (22/01/2011 18:49:58)
[ mercantil ]
Ba mai spuneau marii jurnalisti din capitala ca Moraes nu va ajunge sa fie vandut pe suma pe care a fost vandut Stancu si ca nu va ajunge sa joace la echipe precum Galatasaray. Pai marii jurnalisti nu spun ca transferul lui Stancu a fost o afacere intre machedoni, ba mai mult, intre rude (Hagi-G. Becali)! Daca nu era Hagi la Galata, Stancu ajungea prin tarile arabe. Am vazut ca ai dubii ca Moraes face sumele vehiculate prin ziare, ca "daca" face atat de mult il vinzi...
gloria
  (22/01/2011 18:28:01)
[ mercantil ]
Moraes a fost si e mediatizat, dar nu confunda mediatizarea cu presa favorabila. Moraes e mediatizat pentru ca e-n atentia Stelei, iar presa aservita acestui club incearca prin orice metode sa scada pretul fotbalistului. Am vazut la doua posturi de sport concurente aceleasi pareri despre Moraes...ca urmeaza reculul jucatorului, ca Stancu a dat 13 goluri, Moraes doar 8, ca la Bistrita nu a avut presiune, ca e cam obraznic cerand foarte multi bani la semnatura si ca remuneratie anuala.
gloria
  (22/01/2011 18:17:01)
[ mercantil ]
@Alexandru Ce ai spus tu in prima fraza "pompoasa" rezum eu in doua cuvinte: cerere si oferta. Asta e economia de piata. Moraes e un jucator foarte bun si costa chiar mai mult de 1 milion de euro+TVA, doar ca brazilianul nu are parte de o presa buna, favorabila. Stancu de exemplu a avut parte de o presa favorabila, pupincurista, aservita si subordonata Stelei si oierului sef, dar si verilor sai, cercopitecii "victor&giovani".
@mercantil
  (21/01/2011 23:59:20)
[ Alexandru ]
tu mi se pare ca vorbesti din interior, asa ca probabil cunosti realitatile clubului mai bine ca mine. O firma care sa aiba puterea financiara sa sustina clubul exista in acest moment la Bistrita,mai asteapta cateva luni.Diferenta de curs valutar de pe urma careia echipele au avut de suferit se datoreaza probabil unei scapari ale juristilor de la LPF,vor indrepta greseala la viitoarea licitatie.In rest astept returul,astept ca Gloria sa se ramana in Liga 1 si sa ia Cupa Romaniei.Are sansele ei.
@mercantil
  (21/01/2011 23:51:45)
[ Alexandru ]
Daca ne raportam la Gloria ca fiind o societate organizata pe principii comerciale,actionezi dupa regulile pietei.Daca Moraes costa asa de mult il vinzi si iei 5 mai ieftini,sau promovezi de la echipa a doua jucatori. Daca s-ar realiza investitii in centrele de juniori,iti garantez ca in 2-3 ani,acestea ar putea produce suficienti jucatori pentru echipa mare constant.Cel mai greu ar fi sa mentii echipa in Liga1 si sa faci din mers aceasta schimbare de strategie.Eu vorbesc din afara clubului....
gloria
  (20/01/2011 23:55:55)
[ mercantil ]
...drepturilor tv de catre rcs-rds). Cfr Cluj de exemplu a pierdut cam 200.000 de euro datorita acestei diferente de curs. Gloria a pierdut aproximativ 100.000, iar astia sunt bani pentru un club mic ca al nostru (www.prosport.ro/fotbal-intern/liga-1/drepturile-tv-platite-la-un-curs-euro-de-3-8-lei-cum-au-fost-pagubite-cluburile-cu-1-4-milioane-cu-ajutorul-lui-mitica-7904394).
gloria
  (20/01/2011 23:48:56)
[ mercantil ]
"S-ar putea ca pana la finalul anului sa existe o firma in Bistrita care sa dea 1 milion de euro pe sezon". Te-am citat. Sa-mi arati firma aia si mie:), sa mi-o semnalezi. Sau vine ROMGAZ ori TRANSGAZ sa sponsorizeze Gloria si nu stiu eu? Ai pomenit de drepturile de televizare. Te informez ca banii din aceste drepturi tocmai ce-au intrat in conturile cluburilor, dar au intrat la un curs EURO de 3,82 lei in loc de 4,26 lei (era cursul EURO din data achizitionarii drepturilor TV...
gloria
  (20/01/2011 23:30:19)
[ mercantil ]
O cifra realista pentru bugetul clubului e 3.500.000 de euro-4.000.000. Sunt de acord cu tine in privinta necesitatii realizarii unui parteneriat club-primarie pe centrele de copii si juniori. Ar fi benefic pentru club, pentru oras, pentru noi toti implicit. Si eu as vrea sa vad organigrama clubului curatata de anumite functii si oameni de decor, de acele "lipitori" absolut inutile clubului nostru, dar din pacate nu eu decid asta si nici tu:(
gloria
  (20/01/2011 23:21:13)
[ mercantil ]
180-200.000/sezon (salariu, prime de joc, chiar si de obiectiv, impozite) mi-e tare greu sa cred ca un buget de 2 milioane e suficient pana si Gloriei, asta ca sa ma exprim discret. Acum imi vine in minte si schipa secunda a clubului. Aia din ce buget traieste? Si acea echipa are jucatori, antrenori, are de facut deplasari, de platit cazari, mancare etc etc etc. TOT ce tine de clubul Gloria si ale sale echipe costa MULT peste 2 sau chiar 3 milioane de euro/sezon.
gloria
  (20/01/2011 23:15:09)
[ mercantil ]
La toate salariile mentionate pana acum adauga impozitele, taxele si contributiile aferente datorate bugetului de stat, sa nu uitam de utilitatile de la stadion (apa, curent...nici nu vreau sa ma gandesc cat "suge" nocturna de la stadion, nocturna folosita nu doar in timpul meciurilor, dar si pentru desfasurarea multor antrenamente). Eu pun pariu cu tine ca bugetul "sare" bine de 2 milioane de euro pe sezon, ba chiar de 3! Cand doar Moraes costa Bistrita 180-200.000...
gloria
  (20/01/2011 23:04:21)
[ mercantil ]
...salariile staffului tehnic (antrenor principal, antrenori secunzi, antrenor cu portarii, maseuri etc.), leafa directorului tehnic al echipei, leafa directorului adjunct, leafa ofiterului de presa, salariile "lipitorilor" din jurul lui Tata Jean (aia din C.A./Consiliul Director al clubului), salariile celor 70-80 de oameni din cadrul clubului in afara celor enumerati pana acum (bucatari, ingrijitori de teren, femeile de serviciu, paznici, vanzatorii de la casele de bilete etc.)
gloria
  (20/01/2011 22:48:19)
[ mercantil ]
@Alexandru Ce e teoretic in fotbal? Nu exista notiunea de teoretic in fotbal! Nu face un calcul "fix" al bugetului unui club de fotbal, tu ai calculat acolo strictul strictului necesar. Un buget trebuie sa acopere: salariile jucatorilor (doar salariul lui Junior Moraes e undeva la 100-120.000 de euro anual), primele de joc (prime care sunt din ce in ce mai consistente, s-a ajuns ca o victorie cu Steaua sa fie recompensata chiar si cu 3-4000 de euro/jucator)...
Hai Gloria
  (20/01/2011 21:44:36)
[ unu ]
HAI GLORIA......
dezgust
  (20/01/2011 10:18:24)
[ ghita ]
D-lor cred ca unii care scriu ,ori sunt lingaii,ori sunt lipsiti de logica,ori beneficiaza consistent de pe urma"GLORIEI".Va rog sa va raspundeti la cateva intrebari.1 Cum se face ca D-ul Padureanu apare in top 300 cu o avere fabuloasa,iar clubul este in faliment? Ce l-a determinat pe D-ul R.Grec sa-si dea demisia de la SRI si sa se angajeze la Gloria ca viitor manager? 3 Se compara masinile d-voastra cu cele ale angajatilor marunti de la Gloria?
@mercantil
  (19/01/2011 23:34:10)
[ Alexandru ]
...iar municipalitatea sa beneficieze de vanzarea acestora,s-ar putea ca acest club sa se poata autofinanta,deoarece asa cum am mai spus s-ar putea ca pana la finalul anului sa existe o firma in Bistrita care sa dea 1 milion de euro pe sezon. Eu cred ca un parteneriat de acest fel club-primarie pe centrele de copii si juniori ar fi mult mai benefic decat vanzarea stadionului sau a altor terenuri.Ar trebui facuta si o curatenie in organigrama clubului,sunt cativa oameni pe care eu i-as da afara.
@mercantil
  (19/01/2011 23:25:16)
[ Alexandru ]
Teoretic un club de nivelul Gloriei costa aproximativ 2 milioane de euro pe sezon. In conditiile actuale in care drepturile de televizare sunt tot mai scumpe,clubul isi poate asigura 50% din buget printr-o clasare in primele 10 echipe ale campionatului.Daca managementul viitor al echipei(Razvan Grec sau oricine altcineva) va avea ideea de a cere autoritatilor locale sa nu finanteze echipa mare ci mai multe centre de juniori care sa produca jucatori pentru echipa in coproprietate cu primaria...
...
  (19/01/2011 15:17:11)
[ un bistritean ]
De ce noi bistritenii trebuie sa mergem tot in pierdere? La fel se intampla si cu bazele sportive si cu zonele de agrement. Pt bunastarea doar a unora. De ce trebuie sa face alta zona de agrement cand puteau sa se implice putin cei care conduc orasul si sa amenajeze si administreze mai bine zona "Lac". Si pt activitati sportive si pt...de ce nu a luat acolo primaria teren sau sa dea la schimb pt a avea mai mult teren in acea zona. 3 proprietari se cearta (apa,curentul si edilul) si noi pierdem.
...
  (19/01/2011 15:08:21)
[ un bistritean ]
Iar renumele clubului trebuie pastrat indiferent ca este pozitiv sau negativ? Investiti in ceva care sa aduca un plusvaloare orasului si pe ei lasati-i un timp in B sau C sa invete sa pretuiasca clubul si spactatorii care ar trebui sa umple tribunele. Sa vedeti cati o sa sara din barca in momentul in care clubul nu mai este o vaca asa buna de lapte. Abia apoi cei care raman o sa faca performanta din dorinta de a face performanta nu doar pt bani si numai pt bani si fara rezultate.
...
  (19/01/2011 15:03:20)
[ un bistritean ]
Ce-l doare pe unul care nu are ce pune pe masa sau nu reuseste sa-si plateasca cheltuielile de intretinere ca banii care el este obligat sa-i plateasca la Taxe si Impozite se duc pe afacerile celor care conduc clubul si a celor care se folosesc de acei bani dupa bunul plac ca si cum ar fi patronii acelui club.Ca terenurile pe care le-a primit clubul sunt o parte evaporate si cei care-l conduc au vile si masini si...precis si-au cumparat teren de casa.
Asa ma, Gigi!
  (19/01/2011 09:26:18)
[ Cainele visator ]
Claudia asta habar nu are ca rolul unei femei e sa stea intre tigai si sa frapeze berea unui gigi pana vine de la fotbal! Eu zic sa o si plesnesti, sa se invete o data minte cine conduce lumea, mai misoginule!
gloria
  (19/01/2011 08:36:02)
[ gigi ]
oare cine dracu mai ii si claudia asta andron de isi baga nasul in fotbal?s-au are ea vreun interes sa se privatizeze acest club?doamna claudia,oare iei ceva drept de pe undeva?te rugam sa-ti vezi de tigaile tale si sa nu te iei de gloria.pt nea jan,multa sanatate si sa poata tine acest club in continuare.forza gloria
Gloria
  (19/01/2011 06:10:00)
[ andrei ]
..nu va faceti ginduri ca daca dispare "Lordul"nu va avea cine sa preia friiele gloriei..am citi ca lordul il unge urmas pe Razvan Grec..asa ca este pe miini bune gloria..jucam tot in Liga lui Mitica.
gloria
  (18/01/2011 23:28:37)
[ mercantil ]
...de pe marginea fiecarui teren de joc din Liga I! Fotbalul e un sport scump, asta-i adevarul! O varianta ideala ar fi sa apara un investitor gen Paszkany care sa detina mai multe companii, sa aiba afaceri in mai multe domenii astfel incat sa poata sustine un club pana cand acesta se poate autofinanta (asta chiar ca e idealista rau:)
Gloria fara glorie continuare
  (18/01/2011 23:25:31)
[ eu ]
Dar de acesti sportivi nu ne doare nici in cot.De pe ei nu se pot face afaceri.Ai ne fac de cinste in lume.G loria mananca o gramada de bani si nu au nici o valoare.Dati aceste miliarde sa se imparta la toate cluburile din bistrita si sa vedeti ce rezultate vor avea acesti sportivi.De ce gloria este singurul club care primeste asemenea sume colosale.Mie greata cand tot aud de cersetori astia de la Gloria.Ar trebui sa fim si noi intrebati (...)suntem deacord ca bani nostri sa mearga la Gloria.
gloria
  (18/01/2011 23:23:05)
[ mercantil ]
@Alexandru Nu poate o singura firma sa sustina clubul de fotbal! Sau poate, dar asta numai daca vorbim de o mare companie de gaz (vezi sponsorul lui Gaz Metan Medias sau GAZPROM care e pe tricourile celor de la Schalke 04 si Zenit). Noi avem mari firme in oras si judet, firme care se implica in viata Gloriei (Rombat, Politub, Teraplast etc.), dar uite ca nu pot sustine doar ele echipa de fotbal si gandeste-te ca Rombat si Teraplast apar pe reclamele electronice de pe marginea...
Gloria fara glorie
  (18/01/2011 23:15:09)
[ eu ]
Ne-am saturat sa tot facem bogati pe uni indivizi care se cred fotbalisti,dar pe teren se impiedica in crampoane.Vin ratati din alte tari sa se imbogateasca,iar sportivi nostri care ne reprezinta la campionate europene,olimpeade nu au bani sa se pregateasca doar pentru simplu motiv ca nu sunt fotbalisti.Avem tenismeni,schiori fondisti,handbalisti,boxiori,culturisti,karatisticare fac sport cu daruire si care nu si-au luat salariu de luni de zile dar ei de preatesc in continuare.
gloria
  (18/01/2011 23:13:22)
[ mercantil ]
Nu "au" beneficiat...mananc cuvinte din graba:)
gloria
  (18/01/2011 23:12:12)
[ mercantil ]
Ca alte societati nu beneficiat de privilegiile de care a avut parte Gloria o stiu eu, o stim cu totii. Evidenta nu se poate nega.
o rupere de ritm in polemica voastra...
  (18/01/2011 23:10:56)
[ Alexandru ]
Astazi am auzit un banc bun: Unde ajung cainii cand mor? In Champions League!:) In ceea ce priveste Gloria Bistrita,cred ca sub o alta forma de organizare s-ar putea sa avem pana la sfarsitul anului asta o firma locala suficient de puternica incat sa o sustina. Dl.Padureanu are un merit pe care putini il vad si cu siguranta si mai putini il inteleg.Dupa ce n-o sa mai fie vom vedea unde ajunge Bistrita si multi contestatari de astazi il vor regreta.
gloria
  (18/01/2011 23:10:45)
[ mercantil ]
Nu confundam nimic, ma referam strict la partea de datorii si creante fata de bugetul statului! Acolo Gloria si multe alte societati sunt cam in aceeasi oala! Ca alte societati nu au fost privilegiate precum clubul de fotbal nu combat! Am si spus intr-un comentariu anterior ca Gloria a beneficiat de terenuri "moca" din partea statului, a Primariei. Atentie, eu doar spun ca datorii sunt atat de partea Gloriei cat si de partea altor societati comerciale! Ca alte societati nu...
gloria
  (18/01/2011 23:04:36)
[ mercantil ]
Va cer scuze ca mi-am exprimat opiniile la acest articol, dar nu am mai gasit editorialul dumneavoastra pe prima pagina si nu am mai stat sa-l caut. Imi place ca va mentineti pozitia, dovediti ambitie si tenacitate. E o vorba : One who doesn`t stand for something will fall for everything. E bine sa ai principii de la care sa nu te abati. O seara faina!
@mercantil
  (18/01/2011 22:57:52)
[ Claudia ANDRON ]
Nu sunt in aceeasi oala societatile falimentare si Gloria, va rog mult nu faceti astfel de confuzii grave. Societatile comerciale nu primesc bani si proprietati cadou de la stat. Iar cand primesc lucrari, statul nu le plateste facturile si uite asa au ajuns sute de firme in faliment. Va rog mult nu confundati lucrurile. Cu respect, Claudia ANDRON
gloria
  (18/01/2011 22:53:43)
[ mercantil ]
Revenind la datorii, cu societatile care sunt in insolventa sau in faliment din pricina crizei si care au datorii imense pe la DGFP BN, pe la ORC sau pe la alte institutii ale statului ce facem? Si Gloria functioneaza ca entitate economica, precum alte milioane de societati comerciale. Cum se vor acoperi gaurile din buget cauzate de neplata darilor de catre acele societati intrate in impas? Vedeti stimata doamna...in aceeasi barca cu Gloria sunt multe societati comerciale.
gloria
  (18/01/2011 22:46:24)
[ mercantil ]
Nu ma refer la cuvantul "pomanar", ma refer la utilizarea prepozitiei "PE" si implicit a cazului acuzativ acolo unde e necesar. Dumneavoastra ati omis sa puneti prepozitia "PE" dupa "impozitele si taxele", ati pus direct "care"; corect e "impozitele si taxele PE care..."
@mercantil
  (18/01/2011 22:45:04)
[ Claudia ANDRON ]
Am crezut ca la altceva va referiti. Ma rog, scuzati-mi greseala, nu e magistrala si e discutabila. V-as putea reprosa si eu cateva, dar, din eleganta si respect pentru cititorii Bistriteanul.ro, n-o s-o fac. Oricum, imi plac dezbaterile cu argumente. Va respect parerea si imi mentin pozitia. Sunt de asemenea de acord ca au o vina si cei care aproba, dar, din pacate, in editorial, nu acesta era subiectul meu. Cu respect, Claudia ANDRON
gloria
  (18/01/2011 22:41:52)
[ mercantil ]
...Tata Noe poate cere o masina, Maica Tereza poate cere 20 de cai, problema e daca se aproba sau nu cererea! Am mai spus-o, sub aspect emotional pot intelege revolta omului de rand, nu a jurnalistului! Jurnalistul e dator sa vada mai nuantat problema, sa vada the big picture cum spun americanii. Legat de datoriile clubului: ai fi uimita stimata doamna sa afli ca majoritatea firmelor intrate in insolventa sau in faliment din pricina crizei au datorii imense la buget!
@mercantil
  (18/01/2011 22:40:21)
[ Claudia ANDRON ]
Am pretentia ca stapanesc cat de cat limba romana. Banuiesc ca va referiti la cuvantul pomanar. Il folosesc pentru a-i descrie pe cei care stau la pomana, e adevarat, folosindu-ma si de un sens din fotbal, cel de a sta la pomana. Nu ma refer insa la intelesul strict din fotbal, nu s-ar potrivi prea bine, ci la pomanari ca si cei care cersesc de la toti. Cu respect, Claudia ANDRON
gloria
  (18/01/2011 22:36:48)
[ mercantil ]
...sa va spun sa utilizati prepozitia "pe" si implicit cazul acuzativ acolo unde e cazul, in speta in formularea "impozitele si taxele PE care le-ar putea plati...". In alta ordine de idei as dori sa-mi exprim opinia mai explicit: ca Gloria cere bani de la buget e o una, ca i se aproba cererea e cu totul altceva. Eu unul ma simt deranjat mai degraba de cel care din pix directioneaza miliardele catre club. Ala sa fie tras la raspundere in primul rand! Si eu pot cere o lociunta...
gloria
  (18/01/2011 22:31:28)
[ mercantil ]
Va respect parerea doamna Andron si va multumesc pentru reply. Nu vreau sa par arogant, fitos sau mai stiu eu cum, dar as vrea sa incep prin a va atrage atentia cu privire la utilizarea corecta a limbii roamne. De la dumneavoastra am pretentii doamna Andron, poate cei mai tineri sau cei proaspat veniti in redactia dvs fac greseli destul de frecvent, dar dvs va confundati cu Bistriteanul.ro (cel mai puternic brand online al orasului) si de aceea imi permit fara rea intentie sa va spun...
@mercantil
  (18/01/2011 22:03:29)
[ Claudia ANDRON ]
Stimate domn, impozitelee si taxele care le-ar putea plati Gloria nu ma impresioneaza cat timp nu le platesc. Au peste 10 miliarde datorii la bugetul de stat si sunt in continuare finantati de acelasi buget de stat, dar pe alte conturi. Permiteti-mi sa-mi sustin in continuare parerea ca sunt niste pomanari obraznici care vin cu tupeu sa vanda ce au primit cadou. Mai permiteti-mi sa sustin promovarea tinerilor fotbalisti din Bistrita in fata stranierilor. E optiunea mea. Cu respect, C. ANDRON
bravo
  (18/01/2011 21:40:42)
[ ion ]
nu sunt mare microbist dar foarte bun e acest articol!!!!
Bine zis mercantil.
  (18/01/2011 21:12:15)
[ Malasorte ]
Ai venit cu niste argumente bune. As vrea sa vad pe cei care acuza ca spun ceva adevarat. Nu doar acuze nefondate, din auzite sau pareri de pe banca din fata blocului. Unii iubesc Gloria la fel de mult precum iubiti voi aratul cu degetul. Pace-n oras si Forza Gloria!
gloria
  (18/01/2011 20:31:41)
[ mercantil ]
De ce Cristiano Ronaldo e numarul 1 la Real? Pentru ca are o eficacitate debordanta, cifrele ne arata ca raportul meciuri jucate-goluri marcate are paritate de aproximativ 1:1 (1 gol marcat pe meci), ceea ce e extraordinar? Se plange cineva ca e portughez? Trebuie sa invatam sa acceptam liberalizarea pietei muncii si a dreptului la munca. Doar asta face un lot competitiv, o intrecere sportiva competitiva, un campionat puternic!
gloria
  (18/01/2011 20:24:36)
[ mercantil ]
Vrei o sansa in fata unui jucator strain din campionatul nostru? Demonstreaza pe teren ca esti mai bun decat strainul si atunci nu te va da nimeni la o parte. La urma urmei concurenta pe posturi e benefica in primul rand clubului. Englezii de ce au asa de multi straini in campionatul lor? Pentru ca acei straini se dovedesc a fi mult mai buni decat multi jucatori nascuti in Albion! De ce Messi e numarul 1 la Barca? Pentru ca e mult mai bun decat orice spaniol pe postul sau.
gloria
  (18/01/2011 20:18:47)
[ mercantil ]
...dar daca esti asa de revoltata ca niste straini (precum Moraes) ajung cele mai bune produse ale clubului, eu iti spun ca asta inseamna one and one thing only: cei mai multi straini din campionatul nostru sunt slabi, sunt de mana a 2-a, a 3-a, dar daca astia joaca la noi inseamna ca jucatorii romani sunt mai slabi si decat cei mai slabi straini. Nu sunt de acord cu discursul semidoct "sa dam o sansa si jucatorilor romani ca vin strainii de mana a 2-a si le iau fata"...
gloria
  (18/01/2011 20:14:10)
[ mercantil ]
...cotizeaza la buget sume imense, sau a cotizat ca in ultima vreme au sechestru pus pe peluza din cauza datoriilor:) Eu cred ca in jurul lui Tata Jean sunt niste vulturi care sug, sug si iar sug din ciolanul numit Gloria. Cu asta sunt de acord. Mai e unul pe la Medias care a facut avere pe spatele Gloriei, nu dam nume:) Legat de partea pur fotbalistica si de juniorii produsi de catre club: e adevarat ca nu se prea investeste in centrele de copii si juniori...
gloria
  (18/01/2011 19:55:39)
[ mercantil ]
Aveti idee doamna Andron ce suma se aduna la buget din taxele, impozitele si contributiile aferente contractelor celor peste 100 de angajati din cadrul clubului Gloria Bistrita? Aveti idee doamna Andron cat va intra la buget de pe urma transferului fotbalistului Andrei Muresan de la gruparea noastra la Lankaran (sa tinem cont ca si TVA-ul s-a marit la 24%)? Da, Gloria a primit terenuri si spatii "moca", dar sa nu uitam ca si cotizeaza la buget sume imense...
gloria
  (18/01/2011 19:50:22)
[ mercantil ]
Un portar adus pe 30-40.000 de euro de la Juventus Colentina a fost vandut Stelei pe 1.500.000 de euro datorita flerului si spiritului antreprenorial extraordinar la domnului Jean Padureanu! Acest transfer de 1,5 mil. euro a adus vistieriei bugetului aproximativ 350.000 de euro. Asta n-o mai vede nimeni? Aveti idee doamna Andron cat insumeaza taxele, impozitele si contributiile bugetare aferente unui salariu de fotbalist (care nu e tocmai mic)?
gloria
  (18/01/2011 19:43:56)
[ mercantil ]
Gloria poate cere 10.000 de terenuri si 4 milioan de euro pentru echipa de fotbal, problema se afla in curtea institutiilor care aproba (sau nu) ce se cere din partea clubului bistritean. Ma refer la problema strict oficiala, legala, nu morala! Alta chestiune: Gloria nu doar papa bani de la buget, mai si da! Ai idee doamna Andron cat insumeaza taxele si impozitele pentru transferul portarului Ciprian Tatarusanu de la Gloria la Steaua? Un portar adus pe 30-40.000...
gloria
  (18/01/2011 19:39:36)
[ mercantil ]
...sa raspunda cei ce directioneaza fondurile, apoi Gloria! Sub aspect emotional pot intelege simtul de revolta al doamnei Andron, il pot intelege din punctul de vedere al cetateanului revoltat, dar nu al jurnalistului! Ca cetatean te mai revolti..."uite ca aia iar au primit bani de la buget in timp ce nu sunt drumuri", "uite ca aia iar au luat cutare...". Repet, asta o pot intelege sub aspect emotional, moral, civic etc., dar oficial sa spun asa, problema nu e bine pusa!
gloria
  (18/01/2011 19:18:33)
[ mercantil ]
Doar presedintele a reusit sa instige bugetarii impotriva privatilor si invers, cand atat bugetarii si privatii ar trebui sa fie uniti impotriva presedintelui si a guvernantilor. Asa si cu "pomanarii de la Gloria"...de parca Gloria baga mana in borcanul cu miere si se serveste singura! Sunt unii prin Primarie si prin Consiliul Local si/sau Consiliul Judetean care aproba fonduri pentru Gloria, pe seama alora de ce nu anchetezi doamna Andron? Daca e sa raspunda cineva, sa raspunda
gloria
  (18/01/2011 19:13:41)
[ mercantil ]
Tirul acuzelor ar trebui indreptat catre cei ce impart banii dupa bunul plac. "Pomana" nu apare in lege ca infractiune sau ca mai stiu eu ce, nu poti acuza pe cineva oficial de "pomana", in schimb de deturnare de fonduri, management defectuos al banului public sau alte chestiuni poti acuza si poti incepe o ampla ancheta pe linie jurnalistica! Sa incetam sa mai punem problema intr-un mod "a la Basescu", adica un fel de instigare a lumii impotriva Gloriei.
pro
  (18/01/2011 19:12:06)
[ nicolae ]
Are dreptate Linca,sa-l lasam in pace pe Jean Padureanu....dar sa ne lase si el pe noi.sa mearga sa-i mai ajute si pe altii ca pe noi ne-a costat cam mult ajutorul sau.
gloria
  (18/01/2011 19:07:28)
[ mercantil ]
Ma deranjeaza cum a pus problema si doamna Andron intr-un articol al dansei: "Pomanarii de la Gloria nu se lasa, devin obraznici". Asta e un mod amator de a pune problema. Pai doamna Andron Gloria nu e un talhar cu cagula pe fata care a intrat in sediul Primariei, al Consiliului Judetean, al Prefecturii. Un titlu mai bun ar fi fost: "Politicienii si institutiile din fruntea orasului aloca sume imense clubului de fotbal Gloria Bistrita". Tirul acuzelor ar trebui indreptat catre cei...
gloria
  (18/01/2011 18:55:47)
[ mercantil ]
Aia care nu au avut privilegiul de a fi in "Cooperativa" arunca acum cu noroi ca Gloria a facut si a dres...Sa fie clar: cele mai multe echipe "gravitau" in jurul Stelei si a lui Dinamo (si putin in jurul Rapidului). Daca nu se aliniau in jurul "granzilor" erau rase din fotbal. Luai 1 punct de la Bacau, il dadeai Petrolului, bateai FC National "acasa" suspect de lejer pentru ca urmatoarea etapa sa pierzi la fel de lejer in fata lui Dinamo...o intreaga increngatura.
Gloria mandria noastra............
  (18/01/2011 18:54:23)
[ alexandra ]
Este titlul unei brosuri care a aparut inainte de 90 in Bistrita.Cei care vorbiti de blaturi,matrapazlacuri,v ati gandit vreodata ca nu d l JEAN PADUREANU,a fost cel care s a oferit sa le faca,erau sefii acelor mari echipe din tara care se rugau de dansul.De cele mai multe ori a fost nevoit sa accepte ofertele lor pt a putea tine aceasta echipa in prima liga.DACA NU ERA GLORIA PE CINE ATI FI INJURAT??LORD--este putin spus ,pe cine nu a ajutat,macar cu o vorba buna.
Lasati-l in pace pe Padureanu!
  (18/01/2011 18:49:59)
[ Cainele visator ]
Articolul asta e penal de-a dreptul, in sens juridic. E instigare la minciuna, blat, smechereala. Autorul ne indeamna sa acceptam orice si sa il lasam pe tata Jean sa faca ce trebuie pentru ca Bta sa ramana in A. Incredibil. Nu cred ca am citit ceva mai scandalos in ultimii ani. Apel la <relatii>, la <mijloace mai putin ortodoxe>...Bai tata, ce e fotbalul, pana la urma, o afacere sau un sport? Dupa cum citesc in art, e o afacere. Penala!
gloria
  (18/01/2011 18:49:24)
[ mercantil ]
S-au facut blaturi in Romania, se mai fac si se vor mai face, dar de ce cand 7 meciuri din 9 pe etapa erau blaturi acum 10-15 ani...unii au si au avut ochi dor pentru "cancerul" Gloria Bistrita? Sau Gloria era un fel de Scornicesti si nici macar Steaua si Dinamo nu puteau s-o bata, era necesar sa ceara acordul partidului? Prostie, cretinism, multi imbecili si unidirectionali in gandire. Multi sunt invidiosi ca nu au avut acces in cercul "Cooperativei", ca de aveau "luau cu doua maini".
gloria
  (18/01/2011 18:42:19)
[ mercantil ]
Oamenilor care judeca in felul asta, adica celor care gandesc ca Gloria e cancerul fotbalului si restul sunt fecioare nu pot decat sa le arat degetu` mijlociu. Ori sunt ipocriti, ori sunt spalati pe creier, dar nu ma mir de acest lucru de pe urma din moment ce a fost reales presedinte unul care lovea copii in campania prezidentiala. Pepiniera de cretini e foarte generoasa in Romania, iar mononeuronalii care au auzit de 3 ori cuvantul blat il asociaza doar cu Bistrita.
gloria
  (18/01/2011 18:34:44)
[ mercantil ]
continuare... Gloria a fost mai tot timpul satelitul lui Dinamo, a gravitat in jurul acestei echipe, a mai fost apoi epoca "Gloria-Rapid" cand giulestenii veneau si luau fara efort puncte din munti de la Tata Jean. Nu pot uita nici de celebrele deja Gloria-Ceahlaul, dar eu vin si intreb: oare Gloria a facut singura blaturile? Adversarele in compania carora Gloria facea matrapazlacuri nu sunt la fel de vinovate? Toate echipele sunt neprihanite, Gloria e cancerul.
gloria
  (18/01/2011 18:29:07)
[ mercantil ]
Subiectul echipei de fotbal e unul ce naste adevarate polemici, dar sunt unele lucruri ce ar trebui lamurite din start. E de o ipocrizie fara margini sa spunem ca Gloria a fost si este Cenusareasa primei ligi! Pai soarele n-a rasarit (metaforic vorbind) niciodata de la Bistrita, nici in fotbal, nici in economie, in niciun domeniu. Lucrurile sunt mult mai nuantate in privinta fotbalului. Pai daca Gloria a fost si e regina blaturilor, Steaua si Dinamo ce sunt?
GLORIA BISTRITA!!!!!!!
  (18/01/2011 17:24:33)
[ DAN_ BN ]
GLORIA NOASTRA TRAIESTE PT NOI BISTRITENII,IAR NEA JEAN A FACUT SI FACE TOT POSIBILUL SA NE FACA FERICITII.S-AU SPUS MULTE DESPRE EL SI DESPRE GLORIA,DAR SA NU UITAM CA ESTE UNA DIN CELE 3 ECHIPE DIN ROMANIA CARE NU A RETROGRADAT NICIODATA DIN DIVIZIA A. APROPO PT HIENE SI MASCARICII CARE COMENTEAZA,EI STIU MACAR CA I SE SPUNE ~~LORDUL~~,OARE DE CE? SA NE TRAIESTI NEA JEANE SI MERITI SA FACEM CEVA PT DUMNEATA. FORZA GLORIA!!!!
Chiar merita?
  (18/01/2011 17:10:20)
[ nicu ]
Da, toata tara stie de Gloria, dar nu de performanta in sport ci de performanta in matrapazlacuri cu Padureanu in frunte. Merita sa finantam performanta asta? Oare orasul asta nu merita drumuri mai bune, gradinite, piste de biciclete etc, merita sa dam banii pe afacerile altora?
Forza Gloria!
  (18/01/2011 16:11:22)
[ Malasorte ]
Despre Nea Jean mereu s-au povestit multe. Adevaruri sau minciuni, au ramas insa povesti de la altii. E si normal sa nu ne placa acest personaj linistit, pentru ca noua ne place scandalu, preferam un Becali, un Iancu, un Dragomir, care apar zi de zi in presa si fac valva. Oare de unde setea asta de show la romani?Cainii latra, ursul merge.Si nu cainii sunt animalele istete in cazul asta. "Mi-a tras-o" Nea Jean de cateva ori de cand ador Gloria, dar respectul pentru el exista.Hienele sunt altele!
@oaspete:
  (18/01/2011 15:27:06)
[ Al3x ]
Da vrem cu orice pret! Fara Gloria Bistrita jumate de tara nu stia de orasul nostru,si ca se afla pe terioriul tarii nostre.
intrebare
  (18/01/2011 15:10:03)
[ oaspetele ]
Adi, oare mai vrem fotbalul bistritean in prima liga ?? Cu orice pret ??


CAUTARE
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate



aparate foto digitale

Certificat Web Certificat Web Director web
Reproducerea totală sau parțială a materialelor este permisă numai cu acordul expres al SC AGENȚIA 215 SRL.
© Copyright 2008 - 2012 Bistrițeanul.ro